onsdag, april 16, 2008

Soff-älskaren

Igår var Mr snygg här, kom hit ganska sent efter middag ute. Vi tittade lite på tv tillsammans sen gick vi och la oss. Han på soffan, jag i sängen, som vanligt. Jag tror att det är så enkelt att vi helt enkelt gått över till att bara vara vänner. Men jag åker ju ändå inte hem till mina vänner för att sova på deras soffor.

Jag funderar på om jag ska skaffa en ny soffa för att se om han kommer tbx då, eller om det bara är soffan som är det han vill åt. Jag måste ju trots allt säga att jag ser ett visst underhållsvärde i hans orationella beteende, men det kanske bara är jag som är lätt road

5 kommentarer:

Anonym sa...

Släng ut soffan och skaffa mysiga fåtöljer som är omöjliga att sova i en hel natt =)

Suntui sa...

Där har vi det! Han är soff-fetischist. Den jäveln alltså.

Jag tycker att du ska konfrontera honom med att fråga hur många tjejers soffor han egentligen sover på.

Män är svin!

Varför vara perfekt.. sa...

haha! Lajta är ett geni! Skaffa små fåtöljer! =) Kram

Turtlan sa...

Föreslå IKEA! Där finns en massa soffor att sova i, eller om han föredrar Mio?

Åka dit strax före stängning o ch gömma sig kvar...när det väl ä r stängt kryper han ner gott i en soffa.

Konstig man!

Turtlan

Supergirl sa...

Latja: Shit vad smart du är! Det ska jag absolut göra och så ska jag ta steget längre och skaffa en 90 säng så han tvingas ligga skeden =)

Suntui: Du har rätt. Äntligen är mysteriet löst. jag ska konfrontera honom nu på en gång. stackars min soffa. Jag undrar vad han gör med den när jag sover om nätterna. usch!!

Linda: visst är hon!!

Turtelgirl: Jag ska hänvisa honom dit =)