måndag, maj 12, 2008

Hångel i lekpark

Jag syndade i fredags så mkt har jag redan erkänt, men jag har hållit de smaskiga detaljerna ifrån er och det är väl en bloggares största synd.

Han var 22 och vi hånglade i flera timmar i en lekpark. En lekpark! 22! Jag bara kryper neråt och neråt i åldrarna. Snart börjar jag väl hänga utanför högstadieskolor och locka småpojkar med godis. Jag tror jag lider av den kvinnliga variantenten av gubbsjuka. Jag har precis fyllt 30 det är faktiskt lite traumatiskt, och då får man hångla med 22-åringar i en lekpark, faktiskt! eller?

Det ska dock erkänna att det var ett av de bättre hånglen jag varit med om. Men förutom att han var så pass ung så var han en stureplanspojke med backslick och det är ungefär så långt ifrån min smak man kan komma, men oj vilket hångel. Men nej jag ska inte träffa honom igen. Ska inte, trots hans gulliga sms igår, eller kanske bara en gång till....

11 kommentarer:

Anonym sa...

å vart fann du denna lilla juvel?

Supergirl sa...

Anonym: På en fest, där bara en massa coola människor var inbjudna (hans ord)

Anonym sa...

Jag vill oxå hångla med en 22-åring =)

Anonym sa...

Jag vill fan också det... 22 är det nya svarta!

Supergirl sa...

Latja och Dieter: Skönt att ni inte tycker jag är lika patetisk som jag själv.

Latja: Du kan få honom om du vill, jag tror du skulle bli mkt nöjd. Jag måste avvänja mig från dessa småpojkar. Nu ska de vara minst 25!

Anonym sa...

Cattie var 22 när vi blev tillsammans ;) Jag är ännu mer patetisk!

Anonym sa...

Mina borde helst ha passerat 30 ;-) Men va fan, jag tar honom!

.perpotator sa...

nu tänker jag börja leta efter dig i lekparkerna så jag också får hånglas med dig. nåt tips om vart jag ska börja..

Supergirl sa...

Dieter: Varför är det patetiskt, det var ju kärlek och inte något patetiskt "hjälp jag är gammal" hångel i en lekpark.

Latja: Var vi inte överens om att småpojkar hade an alldeles egen charm? Pojkvänner ska gärna vara jämngammal men hångel, kan vara yngre.

Jag skickar över honom med bud imorgon och med hans energi kan vi nog dela systerligt på honom haha

.perpotator: Just nu har du störst chans att hitta mig på ett stort företag med öppet kontorslandskap. Borde inte finnas så många ;)
Annars är lekplatserna på söder ett bra tips, men först väntar jag på en inbjudan på den utlovade middagen =)

Citykillen sa...

Fy fan vad äckligt.

Supergirl sa...

Ck: I know =p