söndag, maj 04, 2008

Lugnat ner mig

Jag blev visst lite arg =) Men nu har jag gått runt och muttrat lite här hemma om att ingen i hela världen har lika mycket otur i kärlek som jag, men nu är jag glad igen.

Klart han ska få vara lycklig. Han är en patetisk ynkrygg men annars så är han väl som de flesta andra så han kan väl leva lycklig i alla sina dar med henne om han nu vill det.
Jag vet iaf att jag är ett bättre kap än vad han dåligt klädda miniasiat är så det så (det vet jag inte alls men jag kan intala mig det) Jag sparar mig till Clark Kent faktiskt, och han skulle aldrig dumpa mig på sms eller göra något annat ryggradslöst, och han kommer säkert skicka blomsterbud till mitt jobb och allt sånt där fånigt romantiskt som jag drömmer om .

Så det är ju bara löjligt att jag blir upprörd över någon som faktiskt inte förtjänar det. Sen hoppas jag kanske iaf att hon ska dumpa honom, men jag nöjer med om hon gör det på sms. Hon behöver inte ha trekant med hans bror och bästa vän för att jag ska vara nöjd =)

Inga kommentarer: