måndag, maj 05, 2008

Krypa till korset

Ibland är män kukstyrda idioter (ursäkta generaliseringen)
Men ibland blir det bara för tydligt så att jag faktiskt inte kan låta bli att göra annat än att skratta högt åt det.

Skitstöveln kom krypande till korset, så klart och det var mycket förlåt och lovord om hur bra jag är och en massa annat blaha, blaha. Han försökte få en av mina bästa kompisar i säng så jag tycker jag är extremt snäll som ens pratar med honom. Självklart dröjer det inte länge innan han går tbx till sitt sanna jag. "får jag komma över och knulla?"

Hahhahaha jag skulle inte röra dig igen någonsin om det så inte var någon annan som ville röra vid ens med tång, svarar jag.

Imorgon då?

Stackars krake. Det kan inte vara lätt att vara idiot. Jag sa att han kunde få fantisera om mig om han ville, men närmare än så lär han aldrig komma.

och det är män som styr världen, det är ju helt otroligt!

4 kommentarer:

.perpotator sa...

you can't fix stupid

Supergirl sa...

.perpotator: nej, det är väl bara att lägga ner det projektet.

Medelklassman sa...

Män som styr världen, mmm. Men det är kvinnor som låter det hända. Get your act together, girls...

Supergirl sa...

30+: Åh tro mig jag gör mitt allra bästa för att bidra till att världen blir ett mer jämställt ställe. Välkommen hit förresten=)