fredag, maj 30, 2008

Alla på en gång

Livet är bra underligt ibland.

Det började med att bloggträffen blev inställd, eller iaf flyttad till nästa vecka. Ibland är katastrof tänkandet lite väl nära att ta till hands, och jag blir övertygad om att det beror på att han blivit avskräckt när han fått se foton på mig.

Tjej som jag är går jag iväg och shopar skor för att bli på bättre humör. I skobutiken träffar jag en "vänlig" själ som insisterar på att hjälpa mig att välja ut skor (fotfetisch?) Jag får några komplimanger och sedan känns livet lite lättare, mest för skorna, men komplimangerna hjälpte.

När jag kommer tbx till jobbet hör en kille av sig, jag träffade på en fest tidigare i veckan och undrar om vi ska ses senare och ta en drink.

Någon timme senare hör 22-åringen från lekparken av sig. Jag hånglar tydligen som en gud och han undrar om vi inte ska ses snart. Tanken på att jag ska gå på dejt med en 22-årig stureplans kille är ordentligt komisk, och inte direkt aktuell, men smickrad är jag absolut.

Men den absolut största överraskningen kommer nu på kvällen hör ett ex av sig som jag inte pratat med på nästan tre år och säger att han tänker på mig och att jag fortfarande gör honom tänd. Han ber även om ursäkt för hur han betet sig när det tog slut mellan oss. Med all rätt! Men varför hör han av sig nu? Vad vill han? Det sista jag hörde var att han var sambo..

Skum dag!

5 kommentarer:

Medelklassman sa...

Jaa du, om ett ex hör av sig, säger att han blir tänd av dig och så vidare...vaaaad kaaaaan han viiiilja?






Facit: Ligga lite.

Anonym sa...

Så många killar, så lite tid =)

Anonym sa...

Ja hur gör du?!
Jag tycks bara skräma iväg dom jag
försöker bli vän med ;-)

/Nova

mitt fyrverkeri sa...

Sambo lär han inte vara längre...
Eller är det just det han är, med en trist en.

Supergirl sa...

30+: Jo, men han är verkligen inte typen som är otrogen, faktiskt. Eller det kanske ändrar sig med tiden?

Latja: Jo, jag vet detta ständiga dilemma =)

Nova: Hur jag gör? haha för att få ointressanta killar att höra av sig? Jag vet faktiskt inte =)

Du skrämmer inte iväg folk, inte mig iaf =)

Maza: Flickvän har han iaf, för det kollade jag upp på facebook, haha underbar sida =)
Hon är säkert tristare än mig iaf =)