söndag, maj 25, 2008

Hemligheter avslöjas...

En helg fylld av hemligheter som har avslöjats för mig. Mr snygg och jag har messat under kvällen. Han är på semester, och helt plötsligt skriver han om något han vill dela med sig av till mig av. " Jag vet att jag tar en risk när jag berättar det här för dig och att risken finns att du aldrig vill veta av mig mer..." och så berättar han och först tänker jag att det är hans liv och han får göra vad han vill med det men sen när det sjunkit in äcklar det mig till den milda grad att jag känner mig fysiskt illamående. En del principer har jag och frågan är om jag kan vara vän med någon som trotsar mina värderingar med handlingar som strider mot allt jag tror på.

Jag försöker att inte ta alla män för sexistiska svin, men en del dagar är det svårt, så svårt...

Snälla söta gud, bevisa att jag har fel och låt mig iaf någon gång få träffa en normal vettig kille. Bara för att få bevisat för mig att sådana finns.

Ursäkta mig, nu ska jag gå och spy!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå det fins en del som inte e Jodå det fins en del som inte e sex galningar jag känner några stycken och så har vi mig.
Men jag tänker inte berätta varför jag säger att jag inte e sex galning. :-)

Så det fins nog någon åt dig oxå där ute

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Jag hoppas du har rätt, att det finns många av er som inte är sex galningar, inte på det sättet iaf.
varför vill du inte berätta för mig om varför du inte är det? Du tror inte på sex förre äktenskapet? =)

Anonym sa...

Ne då sex före äktenskapet e helt ok annars.

Tja anledningen e att dom man berätar det för oftast inte tror en
eller tycker att man inte e riktigt klok.

Fast det sistnämda stämer in ändå på mig ;-)

/Nova

Supergirl sa...

har jag förstått det rätt om du är oskuld?

Och jag tycker egentligen inte att det är något konstigt med det, snarare starkt det är ju inte direkt vanligt.

Anonym sa...

Ne då det är jag inte.
Men vi kan väl säga att det e långt mella tillfällena

/Nova