tisdag, maj 06, 2008

Klara besked

Nu är det slut på riktigt med Mr Söt. Ifall någon ville veta.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen sådär kan du ju bara inte skriva utan att förklara vad som hänt...

Supergirl sa...

Liza: Nej, jag vet. Jag var bara inte riktigt på humör så jag tänkte jag kunde berätta det viktigaste.

Jag får se om jag hinner uppdatera under dagen annars ikväll.

Anonym sa...

men uff..hur mår du?

Anonym sa...

Tråkigt att höra babe :( Kärleken är ett helvete ibland.

Supergirl sa...

Anonym: Det är ännu oklart, men inte riktigt på topp. Tack för att du frågar.

Dieter: Kärlek är inget för mig!

Anonym sa...

ÅHHHH!

Vad är det för FEL på dem??!!!

Men egentligen så tyckte du inte om honom, egentligen allså.... eller?

Clark Kent väntar där ute och alla andra män ska sluta upp med att distrahera Supergirl på hennes väg mot MANNEN!!!

Och handlederna kan vi använda till något bättre (den kommentaren hör ihop med inlägget om knäpphuvudet P)

Anonym sa...

Nej jag förstår det, blev bara så frustrerad när du sa A men inte B ;)

Vet det är tufft i såna lägen och att man inte känner för eller orkar att gå in på detaljer jämt.

Kram på dig

Supergirl sa...

Hossan:
Tyckte om, jo det gjorde jag,. Han var en fin kille kär nej det var jag inte. Men det är inte kul när det slut iaf.

Stackars Clark kent, han kommer inte få det lätt med mig när han väl hittar mig. Jag hoppas han har en ängels tålamod.

Jag är på tok för fåfäng för att skära upp mina handleder, det kan ju bli ärr =)

Liza: Jag tog absolut inte illa upp, jag lovar som sagt att berätta alla detaljer så fort jag hinner.

Kram tbx!

.perpotator sa...

bra där. äntligen, nu kan du koncentrera dig på mig.
komsi komsi..

Supergirl sa...

.perpotator: Söt du är. Ja du saknar nog konkurrenter totalt verkar det som, värre för mig ;)

Så jag kommer så fort jag kan =)