söndag, juli 01, 2007

Välkommen

Har tänkt flytta min blogg länge, men nu har jag äntligen tagit tag i det. Det har bara tagit mig 7 månader från det att jag registrerade den här adressen tills jag börjat använda den, men bättre sent än aldrig heter det ju. Inte mycket kommer att ändras. Jag fortsätter blogga som vanligt men det kändes som det var dags för en förändring och jag fick helt enkelt spy känslor av min gamla blogg. Jag har dock lite separationsångest men nu kanske blogg lusten kommer tillbaka. Den här sidan verkar iaf mkt lättare att arbeta med. Äntligen kan jag tex lägga till en länklista. Har jag glömt någon så får ni hojta, så fixar jag det bums.

Hoppas ni fortsätter läsa och att ni kommer gilla min nya sida.
Mot nya äventyr ! =)

7 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Kram och lycka till - klart vi följer med dig!


DMH/Samuel

Turtlan sa...

Självklart gillar vi den!
Snygg värre!

Vi väntar med stor spänning på nya äventyr!

Turtlegirl

Anonym sa...

Puh vilken tur att du inte bara slutade blogga! Fick hicka när jag började läsa ditt sista inlägg på din gamla blogg *s*

Välkommen till blogspot :)

Turtlan sa...

Liza & jag undrar om Du vill bli tant Gredelin ? *L*
..... kolla på Lizas blogg så får Du svaret varför vi undrar det.

Turtlan

Supergirl sa...

Samuel: vad roligt att höra att du hänger kvar.

Turtelgirl: Kul att du gillade den, gillar personligen den här sidan mkt bättre.

Äventyr är det för tillfället väldigt dåligt med just nu, men lika säkert som att solen går upp imorgon så kommer det.

Liza: Det är just kommentarer som den som gör att jag omöjligt kan sluta blogga

Me like blogspot, iaf än så länge.

Klart jag kan bli tant Gredelin, för er skull kan jag bli tant, det är en stor kärleksförklaring ska ni veta =)

Måste jag göra något spec?

Turtlan sa...

Nej då, du uppfyller kraven och är numera medlem i Tantfärgklubben.
De fördriver antagligen sina dagar mest med kafferep & skvaller *L*
Å väntar på att Farbror Blå ska dyka upp.

Hej från Bruna Tanten ´

Supergirl sa...

Vad härligt det låter! =)
Kul att jag fick vara med i er klubb, Jag bakar bullarna till första träffen, som tack =)