lördag, juli 14, 2007

När man inte lyckas få komplimanger från sin omgivning och självförtroendet inte är på topp så rycker de högre makterna in och hjälper till.

Jag hamnade i fokus för två människors uppmärksamhet, en tjej och en kille. Fraser som "Jag såg henne först" sades faktiskt på riktigt, när jag står precis bredvid dem. Favoriten var ändå när tjejen säger: "om du kysser Kalle så får du henne." Varpå han faktiskt gör det! Hon gav sig dock inte. Kände mig som ett par skor eller dylikt viljelöst föremål som de bråkade om.

Killen försökte charma mig med drinkar, och berätta att han minsann kom in grattis på alla ställen i Stockholm. Han var helt enkelt killen man skulle hänga med.

Tjejens taktik skilde sig lite. Hon var lite mer praktisk, ställde sig mellan oss när vi stod och pratade, samt drog mig ut på dansgolvet (jag är lite öm i höger arm i dag). På dansgolvet tryckte hon upp mig mot vägen och kysste mig. Det var faktiskt första gången jag fick en tjejs tunga ofriviligt nerkörd i halsen. Om det är så där tjejer raggar, så är jag glad att det inte tillhör vardagen att bli utsatt för sånt =)

Där någonstans fick jag nog, men smickrande var det absolut.

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Nog för att du är trevlig men det verkar ändå vara tämligen desperat sätt att ragga på!

...vad hade hon för telefonnr...?


DMH/Samuel

Supergirl sa...

Desperat är sällan trevligt =)

Vad otroligt själviskt av mig att jag inte tänkte på dig och tog hennes nr. Förlåt mig kära Samuel fast det är möjligt att du kanske har fel kön för henne...