lördag, juli 07, 2007

Bakis

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat.

Jag är så bakis så det inte ens är roligt.
Jag vill sitta i soffan med en stor påse lösgodis, massa cola, mjukisbyxor och kanske titta på en film. Det är vad jag vill.

Om exakt 57 minuter kommer det dock välla in en drös med party och vin sugna tjejer. Med största sannolikhet uppklädda till tänderna med stora planer på att göra stan osäker.

Min lägenhet ser ut som en orkan har härjat runt här och jag luktar inte rosor.

Undrar om det räkans som elakt att spreja tårgas i mina gästers ögon så de iaf inte ser skiten, mig och min lägenhet?

50 minuter kvar..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ytterligare en bakismorgon?
Hur gick det?
Står det om dig i tidningen idag eller du lyckades agera trevlig värdinna med huvudvärk och muntorka ;)

Supergirl sa...

Jag var så snäll och trevlig så. Men är inte mindre bakis för det =)

Anonym sa...

Hur var kvällen? Ibland är de där spontanfesterna, som man egentligen inte vill på det mest lyckade. Ibland. :)

Supergirl sa...

Det vart en trevlig lördagkväll, av naturliga skäl av det lugnare slaget =)
Lördagsfesten var inte det minsta spontan, det var bara min dåliga planering som ställde till det för mig =)