torsdag, juli 05, 2007

Hjälp!

Jag är jätte jobbig, jag vet! Jag får för mig att jag ska göra något och så kan jag inte släppa det förrän det är gjort.
Ibland är det bra, ibland är det mindre bra. Nu är det jätte dåligt för jag borde sova.
Jag tänkte att jag skulle börja lägga upp lite musiktips här på bloggen. Det är ju orättvist om jag inte delar med mig menar jag. Men så är jag den mest otekniska människan som finns och att lägga till en musikfil eller en video verkar ju vara som att lära sig grekiska. Så frågan är hur hör man?!?! Jag lyckades lägga till Supergirl videon här bredvid men det kommer upp flera videos. Det räcker ju med en för varje låt, faktiskt! Det är ju brist på utrymme på Internet och allt har jag hört.

Svar mottages tacksamt!

4 kommentarer:

Suntui sa...

Du är inte ensam! Så fråga för guds skull inte mig. Men när du kommer på ngt bra.. så dela gärna med dig till oss (mig) sämre vetande.

Tack Gud för att du lät Supergirl komma till sans och lämna spray.

Anonym sa...

Oj så rosa det var här :-))

Turtlegirl

Turtlan sa...

Nu var det bättre ....jag är ingen vän av knallrosa ;-))
Men filmerna blev ju bra!! Kanske gäller köp två betala för en...?

Supergirl sa...

Sunuti: Jag får lägga ut en instruktion här om jag någonsin får svar. Någon som läser måste ju veta!

Ja, jag gillar blogspot mkt bättre, borde tagit tag i att byta sida tidigare. Nu ska jag bara lära mig hur sidan funkar.

Turtlegirl: Nu har jag ändrat, måste vara olika inställningar på olika datorer eller nåt, för hos mig har bakgrunden alltid varit vit.