måndag, januari 12, 2009

Jag är ett jävla skämt

Jag vet att jag inte skrivit mkt om Norrlandspojken, och jag vet egentligen inte varför.
För att det flöt på bra, smidigt.
Jag var den som var motsträvig inte vill. Yrade om öppet förhållande och han sa att han inte ville för han träffat den finaste.
Han överöste mig med kärleksförklaringar, vacker smart, rolig och gudarna vet vad.
Och sen sa han: Nu vill jag att vi kör på riktigt. Jag vill att du blir min flickvän. Och jag funderade över saken och tänkte att kanske ska den fina killen få vinna som det ska vara i sagorna.
Så jag sa okej, vi kör.
På lördagen går han ut, och jag vet att det finns två tjejr som är intresserad av honom som ska med.
Jag har aldrig varit den svartsjuka typen, och fram till midnatt messar vi som vanligt.
Sen slutar han svara och jag messar flera gånger och får fortfarande inget svar och inte ens den vanliga godnatt pussen.
Och hela min magkänsla skriker att något är allvarligt fel.
Och hela dagen passerar utan ett ljud, och det är så långt ifrån som det brukar som det kan vara.
Och när kvällen kommer och jag slår på datorn är han online på msn.
Jag frågar rakt ut, för jag vet inget annat sätt.
Hände det något jag borde veta om igår?
Och han slingrar sig som en jävla ål och kallar mig svartsjuk och orationell.
Jag svarar allt du behöver säga är att nej, inget hände.
fast jag vid det här laget redan insett att det inte är sant.
Han fortsätter slingra sig, men jag ger mig inte.
Så kommer det fram:
Anna sov här.
Kysstes ni?
Ja
Hade ni sex?
Ja

Och min vrede vet inga gränser. Svart giftigt hat flyter fram genom mina fingrar.
Och han säger, det betydde inget och jag känner mig rutten och massa annat jävla skit som inte betyder något alls. Och jag önskar han stod framför mig istället för att sitta uppe i sin incesthålla uppe i skogen, så jag kunde spotta honom i ansiktet.
Och idiot som han är försöker han lägga skulden på mig, men du var ju ute åt middag med ditt ex i fredags, hur vet jag att inget hände?
Och jag säger, plocka fram din jävla ryggrad, din manlighet och ring mig istället för att ta det här på msn. och han svarar jag ska faktiskt jobba imorgon.
Och då funderar jag allvarligt på om jag ska ta tåget till honom och sparka honom hårt på pungen.

Det är inte det att mitt hjärta blivit krossat, det är något mkt värre.
Känslan av att ha blivit sviken, huggen i ryggen.
Att inte kunna lita på.
Man träffar någon som säger fall för mig, fall för mig!
Jag är så jävla kär i dig. Jag tar emot dig. Jag kommer finnas här för dig.
Och jag tänker okej, han är ju trots allt väldigt fin och han är kanske inte det jag söker, men jag söker nog fel.
Kanske ska jag satsa på den fina killen, ge det en chans
och mindre än ett dygn efter jag säger okej vi gör ett försök knullar han någon annan.

Hur är det meningen att jag någonsin ska kunna lita på någon, någonsin igen?

27 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Jag. vet. precis. precis. hur. du. känner.

Jag önskar jag hade ett bra svar. Hur fan ska man kunna lita på någon någonsin igen?

Jag har ingen jävla aning.

Supergirl sa...

It's gonna be fine: Ibland räcker det med att någon vet hur man känner. Jag är fortfarande så jävla arg att jag skakar. Skjut mig om jag någonsin ens kysser en kille någonsin igen.. SNÄLLA!

Anonym sa...

Man kan aldrig lita på folk ovanför Hallandsåsen det är så enkelt det är ;)

On a more serious note, Jag börjar undra vart fan vår förhållandebild har tagit vägen

Anonym sa...

Nu har världen gått och blivit helt från vetet.
Man säger inte att man vill ha något seriöst för att vara otrogen det första man gör.

Och jag förstår hur du käner dig.

/Nova

Anonym sa...

Jag förstår hur arg du är. Det finns ingen ursäkt för hans beteende.
Jag förstår inte heller vart Sverige och monogamin håller på att ta vägen. Det här är sjukt! Hur jävla svårt är det att vara trogen?!?

Ta hand om dig vännen!
Stor kram Y

Varför vara perfekt.. sa...

Men han som skulle vara så bra... va faan.... =( först säga en sak, och göra en annan... Alltså, säga att man vill vara seriös, och sen pippa med en annan. Äh, fy fan!

Tre stycken sa...

Vilken jävla idiot!
Kan man vara så dum i huvudet? Jag trodde faktiskt knappt att det gick.

Max sa...

Jag måste säga att han klantade sig på en nivå som (jag hoppas) kräver mycket träning.

Allt han behövt göra var att gå med på att ha ett "lite öppet" förhållande till en början om han nu behövde stilla sin nyfikenhet vad gäller andra.

It's all gonna be fine sa...

Angående rubriken, darling. HAN är ett jävla skämt, inte du.

Kram

Anonym sa...

Återigen förundras jag över idiotin bland mina medmänniskor... Det finns dock människor som inte beter sig sådär. Kan vara bra att komma ihåg.

Kram babe :)

Anonym sa...

Vilken idiot, verkar som om han tyckte det var spännande att du inte gav efter riktigt i början. Att det blev ett spel på nått vis, för de första han gör är att göra det där?! Gaah, jag blir så arg!

Hoppas du kommer lita på någon igen, förstår om det känns hopplöst just nu. Men vad säger dem "Det som inte dödar en stärker en" Får hoppas det är så i det här fallet.

Anonym sa...

Man litar inte på någon i första taget, det är allt jag kan säga... Tragiskt men sant.

Anonym sa...

Herreguuuud, man blir ju mörkrädd!!!!
Varför har killar så JÄVLA svårt för commitment? Dom har ju fan MER bekräftelsebehov än vad tjejer har.

Åk upp å ge honom en pungspark!!! Alternativt ruva på en hämnd av nåt slag...bara tanken på hämnd utan att genomföra den är skönt! ;)

Take Care

secret agent sa...

vad fan är det för fel på folk? åååh HAN är skämtet, idiotfan

Fröken Svensson sa...

Fy fan! Han är inte ens värd att du åker dit och ger honom en spark, han är inte värd din uppmärksamhet överhuvudtaget. JAG kan slå ner honom ist *s*. Blir så upprörd på alla jäkla killar som ska fånga en för att sen kasta en till grisarna. Skickar dig en kram!

Douglas sa...

Seriöst, en sån här idiot kan du inte längre ha i din bekantskapskrets. Skit i det här med hämnd å dylikt, det kommer bara göra dig mer bitter.

Tycker du helt enkelt ska klippa kontakten med honom helt och hållet och framföra att du aldrig mer vill höra av honom. På ett sätt så det inte går att missförstå. Inte otrevligt, utan bestämt och tydligt.

Förstår att det känns jobbigt för det här är bland det sjukaste jag läst. Var dock glad att det kom fram så här tidigt.

Kram tjejen
/Douglas

Supergirl sa...

Den Vanliga Anonym: Man kan inte lita på NÅGON!

Jag undrar exakt samma sak. Det här är ju helt sjukt stört!

Nova: Man kan ju inte kämpa för något man verkligen vill ha och ägna en massa tid och energi åt att få någon för att sedan sabba det. Då är man ju fan helt blåst i huvudet och borde låsas in.

Ingen speciell: Jag är så arg så jag kokar.
Alltså, jag fattar inte. att låta bli att köra in kuken i någon är väl nåt som folk klarar av varje dag, utan större problem. Rent tekniskt alltså. Är man verkligen beredd att såra en annan människa, sabba ett förhållande för något som är över på fyra sekunder?

Varför vara perfekt: Ingen är bra! Alla är svin!
/bitterfittan

Tre stycken:
Jag är oxå förvånad!Och sjukt i helvete jävla arg. Man upphör aldrig att förvånas! IDIOT

Max: Välkommen hit!

Jag hoppas att denna grad av okänslighet och egoism är något som endast ett fåtal saknar samvete till att klara av, men jag är inte övertygad!

Ja, jag förstår inte varför man yrar om att vara kär och grejer och det känns inget bra med att vi har ett öppet förhållande för att sedan ta första chans att knulla någon annan. Då är man ju helt jävla intelligensbefriad och borde låsas in.

It's gonna be fine: Jag känner mig som en jävla underhållningsmaskin. De här sveken avlöser varandra. En miljon killar kan inte ha fel?

Caesar: Gör det? Presentera mig gärna för någon. Eller lås in dem i bur så vi andra kan beundra de otroliga exemplar.

Madde: Det känns som jag vill använda något kraftigare ord än idiot, men kommer inte på något.

Jag är inte för en sekund ute efter att försvara honom, men det känns inte som att han var ute efter någon erövring. Man brukar känna det på sig. Det här är en tafatt liten historia på en tafatt pojke utan ryggrad eller uns av manlighet i sig som inte kan ett skit om tjejer.

Det har varit mkt skit nu, vet inte hur länge du läst, men som sagt mkt jävla skit!

Falcisen: Nej, det tog nästan 1,5 månad åtskilliga dygn tillsammans och kärleksförklaringar och löften.

Det kunde ta ett år eller tio, poängen är, sanningen är att varje gång du börjar lita hugger de dig i ryggen! ALLTID

Happycat: Nej det är jävla kukstyrda idioter som tappar allt vett bara en tjej ler åt dem

och tjejer är bekräftelse sökande idioter som tycker att det är extra roligt att ligga med en kille som redan har tjej speciellt om han skriver milslånga statusar på fb om att han saknar henne!

secret agent: han är en patetisk jävla idiot som blir överglänst av en fiskmås´s iq.

Fröken Svensson : Kan vi inte alla åka dit i samlad trupp och spöa hänga upp honom med klädnypor i ollonet ute i kylan för att sedan spotta på skiten?
Bara tanken gör mig glad =)

Supergirl sa...

Douglas: Jag tror inte det ligger minsta tvekan om att jag aldrig mer vill se honom. Tyvärr sa jag det inte på ett trevligt sätt. Jag var ganska arg, milt uttryckt. Jag har tagit bort honom på fb, msn etc och med tanke på att han är jävla mes kommer han aldrig kontakta mig igen heller. Det kan jag sätta miljoner på.

Susanne och Pebbels sa...

Fy satan! Vilken jäkla skit!

Ta hand om dig och se aldrig åt aset igen!

Anonym sa...

Jag har läst din blogg kanske ett år nu, så jag vet vad som har hänt :/
Jag tycker faktiskt synd om dig, folk som beter sig på det här sättet borde få kuken avhuggen MILT sagt.
Hoppas att du har bra vänner som ställer upp för dig. Jag vet hur det känns att bli bedragen, inte kul. Men jag hoppas som sagt att du komemr bli stark av det här så småningom och hitta en underbar kille som inte gör så onda handlingar.
Kram

TrickyTricky sa...

Nästan samma sak hände mig för ungefär 1½ år sen. Jag träffade någon som gick före hela tiden, som berättade hur kär han var, hur fantastisk jag var osv. Till slut kände jag precis som du att det var ljuvligt skönt och tryggt att vara så älskad och efterlängtad så jag gav efter och blev flickvännen han ville ha.
DÅ kom han på att han inte var färdig med ett ex och hon hade så lämpligt tagit kontakt igen när hon förstod att han seriöst var på väg in i en ny relation.
Det är bland det värsta jag varit med om även om jag någonstans inte tror att jag var så otroligt kär men sveket var ju obegripligt, allt var obegripligt.

En tanke bara när det gäller dig är att han möjligtvis kände din tveksamhet och tvivlade inom sig trots allt. Jag försöker inte ursäkta honom utan bara hitta en förklaring på ett obegripligt beteende.

Citykillen sa...

Vad fan ska man säga liksom. Vilken jävla idiot.

Det man blir mest förbannad på är att vissa människor är SÅ FÖRBANNAT JÄVLA FEGA, vilket bara gör saken ännu värre.

Supergirl sa...

Dark and twizted: största skiten i historien. enda anledningen jag har att se åt honom är för att vara säker på att jag träffar han patetiska russin pung.

Madde: kuken avhuggen är som sagt ett för milt straff. Häfta upp honom i kuken på ett offentligt torg, där folk kan spotta på honom och sen hugga av kuken på honom.

Jag är väl starkast i världen vid det här laget då =/ och nästa kille jag träffar kommer få ett rent helvete att ens få mig att lita på honom. hoppas han är ihärdig.

TrickyTricky: Fy fan vilken historia!Och det handlar som sagt inte om att man är kär, utan om det jävla sveket.

Jag tror att du mkt väl kan vara något på spåren. och jag erbjöd honom en chans att förklara sig ikväll som han inte tog!Så jag skiter i vad han har för motiv.
Välkommen hit förresten!

CK: fega människor ska utrotas och dö en jävla plågsam död!

Sofifi sa...

Damn - sen jag skaffade mej ett distansförhållande har jag också blivit sådär svartsjuk men jag inbillar mej att det bara är jag som är problemet. Men fan - man kanske ska lita på den kvinnliga intutionen istället o fråga rakt ut.

Hoppas verkligen att han får smaka på samma skit själv o hoppas de snart dyker upp en riddare på sin vita till dej :)

Supergirl sa...

Sofifi: Välkommen hit!
Man ska aldrig någonsin blunda för sin magkänsla.

Men det är svårt med distans och förmodligen har du inget att oroa dig för.

Anonym sa...

Herregud!
Jag hittade din blogg idag och läste sen från A-Ö. Detta är det värsta jag har hört!
Gud, känslan av att man är svart av hat. Att man mer än gärna tar straffet för mord.
Jag befinner mig i Norr nu. Stöter jag på någon Daniel...då jävlar!

KRAM Lucky

Supergirl sa...

Lucky Strikes: Välkommen hit! =)
Jag är glad att han inte var i närheten för jag hade nog lätt känt att det var värt fängelse.
Ännu ett skäl för att inte ha en tolerant vapenlag =)

Kram!