tisdag, januari 13, 2009

Inga hemligheter

SG sa:
Vi behöver prata, som vuxna människor. Kan du ringa mig. Jag vill kunna släppa det här och gå vidare och det kan jag inte göra förrän vi pratat.
Daniel sa:
Vi kan prata någon kväll
SG sa: Jag behöver göra det ikväll. Jag vill släppa det här NU!
Daniel sa:
jag ringer dig imorrn
SG sa:
kan vi snälla ta det ikväll
jag orkar inte må så här
SG sa:
jag vill inte ha en till sömnlös natt
Daniel sa:
det vill jag, tro det eller ej, inte att du ska ha heller
bättre att ta det i en anständig tid imorrn
SG sa:
jag ber dig!
jag orkar inte
SG sa:
och jag vet att jag inte kommer kunna släppa det här förrän vi pratat

Sen är han bara tyst, loggar ut 30 min senare.
utan ett ord.
Jag försökte vara vuxen. Ge honom en chans att förklara sig.
För jag kan inte få in i mitt huvud att någon kan vara så brutalt ond.
Det måste finnas en logisk förklaring.
Jag vill inte förlora tron på mänskligheten.
Det finns alltid två sidor och jag ville höra hans version. För MIN skull.
Men jag fattar inte.
Är det möjligt att vara så jävla feg. Jag bet i en kudde och skrek högt samtidigt för att inte låta arg. och jag tycker jag lät hur mjuk som helst, men ändå.

Jag är så jävla äcklad av mig själv för att jag låtit honom ta i mig.
Och mitt hat vet inga gränser.




Tack för låttipset! Puss

20 kommentarer:

Anonym sa...

Fega Daniel KRÄK!

Ryggrad har han inte iallfall!

Önskar det fanns något jag kan göra...vi kan bilda en klubb. "brustna hämndlystna hjärtan" eller dylikt!

Kram

Anonym sa...

Jag känner med ditt hat och hoppas han försvinner ur ditt liv fortare än han kom in i det. Finns det inga gränser för hur fega människor kan vara??
Hoppas du mår bättre snart, han är inte värd det!

Supergirl sa...

Jag är så jävla på!!
Jag har så mkt hat att det räcker till alla kräk där ute

Supergirl sa...

Falcisen: Han är inte värd en sekund och jag är arg för att jag är arg. vilket blir sjukt mkt ilska.

Kan någon förstå att efter att jag uttryckligen skriver: jag ber dig!
han inte ringer?
Och jag trodde jag träffat kräk innan men det här är verkligen det värsta jag varit med om

Mr C sa...

Han kommer inte att ringa självmant i morgon, jag kan sätta min lägenhet på det.

Killar som kan tänka sig vara ihop med tjejer som inte är kära i dem är farliga. Farligast.

Supergirl sa...

MR C: jag sätter min lägenhet oxå. Det här är ett riktigt jävla ryggradslöst kräk. Jag är förundrad över att det finns såna människor som går och vandrar bland oss. Okej att jag visste han var en jävla mes, men man vill väl göra rätt? Ha rent samvete?

Det är en läxa jag ska ta till mig och aldrig glömma så länge jag lever - Jag LOVAR!

Anonym sa...

Men va fan då e han helt bäng eller?!
Hur jävla hjärtlös kan han vara.

Har god lust att ta en sväng med bilen uppåt i landet och fixa en viss person, borde inte ta mer än fyra timmar eller så.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Jag följer med! Och jag gör vad du vill som tack. Jag är helt seriös!

Anonym sa...

Vist jag kan hämta upp dig om 40 min.
Och jag gör det med nöje.

Jag vägrar att låta någon behandla en annan mäniska sådär.

Det räker med skitstövlar och annat pratrask nu.

Och du vet hur du får tag i mig om du vill upp ditt för jag kan köra dig om du så vill.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Jag kan ändå inte sova och kommer förmodligen inte kunna göra det i natt heller så varför inte skippa rättvisa, försvara min stolthet.

Men, med mina planer hamnar jag nog i fängelse, så jag kanske ska nöja mig med att sparka på kuddar. Men maila mig så får du adressen

Tre stycken sa...

Vilket pucko! Fattar inte hur man kan gå från att vara så som han verkade vara, till att bli en komplett idiot!

Hur kan man ha sån osis att man springer på en sån? Inte direkt så att du varit blåögd och lallat med på vad som helst. Det måste ha varit någon sorts utmaning för honom? Hur ska man skilja ut en sån i mängden, det går ju inte!

ÅHHH va arg jag blir! Om du säger vad han heter så åker jag dit och slår honom.

Anonym sa...

Hur stort kukhuvud får man bli.
Det är inte undra på att du och dina läsare går på krigsstigen och några verkar vara mer eller mindre seriösa med sina hot.

Hon sa...

Man kan ju undra vart han har glömt sin ryggrad eller om han är född utan en. Av min erfarenhet så kan män plocka bort den lite titt som tätt, varför förstår nog ingen. Fruktansvärt låt btw, man kan verkligen skrika "I hate you so much right now!", det behövs.

Anonym sa...

Hittade din blogg via CK´s blogg.

Om det är någon tröst så känner jag några Polska Perser-katter som bor strax norr om "Daniel".

Tror de kan behöver en ny klös-bräda!

It's all gonna be fine sa...

Ring idag om han inte ringer själv. Svarar han inte då så är det nog så att du inte får det avslut du förtjänar. Då har du försökt. Vad kan man mer göra?

Men åh vad jag önskar att jag kunde skriva något bättre. Typ: det går över (eller hur).

Börja på boxning kanske? Gå ut och drick dig full? Argligg med någon där det inte är några (romantiska) känslor inblandade?

(Varsågod förresten. Puss.)

Supergirl sa...

Tre Stycken: Nej, jag vet inte. Och eftersom han inte vill prata med mig så kommer jag nog aldrig få veta, men det måste ju finnas en logisk förklaring?

Jag drar till mig idioter, bara att konstatera. Och nej jag har verkligen inte lallat runt och varit blåögd utan tvärtom, men vad ska man säga. Life is a bitch!
Det känns dock inte som att jag var någon slags utmaning.

Han heter Daniel, nita på hårt som fan!

Anonym: Nej han är ju unik, på det väldigt dåliga sättet.

Jag har världens bästa läsare, älskar varenda en av er.
Jag tänkte ordna ett gemensamt korståg till incesthållan han bor i där vi lemlästar jäveln. Hänger du på? Det kan bli trevligt =)

Hon: Jag bekommer mig inte med män utan ryggrad. Men den här gången släppte jag på det kravet- aldrig mer!

Ang låten är den underbar. Jag bara stör mig på right now delen. vill hellre skrika forever!

singelkatten: Välkommen hit!
Jag nappar på erbjudandet. Det låter som en underbar plan. Fixar du det så är du min hjälte!

It's gonna be fine 2009: Jag försökte ringa igår, och visst jag kan göra det idag med, men jag kan sätta mkt på att han inte ens kommer att svara. Det äckliga kräket.

Du kan hjälpa mig komma på en ond slug hämnd plan. Just nu är det bästa jag kommit på att ligga med hans bror. Och sen messa och berätta att hans bror iaf kunde få upp den moha!

Tillsammans-bloggen sa...

Skriv honom ett hatbrev i stället och blocka sen honom på msn och svara inte när han smsar och ringer, för tro mig, om han är sådär kär i dig som han säger så kommer det att bita hårdast. Total tystnad.

Ut med hatet!

Supergirl sa...

Fröken framtid: Jag tror den lila skiten inte ens vet vad kär betyder, och att bara låta honom vara skulle kännas förnedrande och som han kom lindrigt undan. Jag ska fan framkalla tårar och ångest och sen gå därifrån.

Jag har iaf tagit bort honom från fb. Vilket jag ångrar lite nu. En underbar kanal för att förnedra honom offentligt. Taga honom på olämpliga bilder Mohaha

Anonym sa...

Skit i honom, du har ju ändå inte haft några starka känslor för honom, så varför lägga ner en massa tid och känslor på honom nu??

Supergirl sa...

Latja: för ingen behandlar mig som en jävla dörrmatta ostraffat.
Och för att jag inte vill tappa tron på mänskligheten och det känns som att det bara måste finnas en logisk förklaring