tisdag, januari 13, 2009

De säger att kärlek inte kan köpas för pengar...

De har fel.

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Det är en sann kärlek det! En trogen vän! Du behöver verkligen det nu när livet snurrar och irrar galet för Dig!!!

Jag är ju smått nykär i min nya kamera. En polare det!

Bra kameraval SG!

När bär resan av?

Fröken Svensson sa...

Å måste också köpa en tills jag åker till Thailand. Vad kostar den där?

Varför vara perfekt.. sa...

mail finns att läsa!

Anonym sa...

En kamera är inte kärlek den leder mer till att du hamnar i ägandetslivsform.

Supergirl sa...

Turtelgirl: Lite plåster på såren är det iaf.

Jag är än så länge supernöjd!

Åker om två veckor.

Fröken svensson: Jag köpte den för 3000 på expert finns billigare om man köper den via nätet. Kolla prisjakt.nu skiljer några 100 bara men det kan det kanske vara värt om man orkar vänta.

Varför vara perfekt: tack åk med svar imorgon, nu vet jag knappt vad jag heter.

Fredrik: Men jag behövde en till min resa, och den gjorde mig glad. Ibland får man vara matrealistisk, oftast är jag det inte.