lördag, januari 26, 2008

Statuschock!!

Jag tog bort status singel på Facebook igår, och från den stunden har mailen strömmat in. Vem , varför, hur länge?

Vänner jag inte pratat med på flera månader hör av sig och undrar. Det känns ju nästan som att detta skulle vara en världsnyhet i klass med att någon sett ett ufo på Stockholms gator.

Folk måste verkligen se mig som en evig singel på riktigt! Nästan så man blir förnärmad, men nä egentligen inte.
Nyfiken på vad som skulle hända om jag faktiskt ändrade status till "i ett förhållande", säkrast att låta bli man vill ju inte hamna på första sidan på Aftonbladet =)

EXTRA, EXTRA:
Supergirl inte längre singel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pröva att ändra till förlovad och se vad som händer ;)

Turtlan sa...

Tyckte jag hörde något konstigt buller häromdagen. Kan det varit när Du ändrade status *L*

Man ser, man ser. Ska vi kalla Dig för Miss Snygg nu ;-))

Kul utan tvekan! Spännande värre!

Turtlan

Anonym sa...

Ha ha ha, Aftonbladet skulle göra svindlande inkomster på lösnummerförsäljningen =)och face book skulle förmodligen crasha totalt

Supergirl sa...

Liza: haha bra idé!!

Turtelgirl: Haha, ja det kan mkt väl varit jag som är den skyldiga till det.

Miss snygg, nä då är det han som blir Mr Super, en mkt ärofylld titel =)

Latja: Ja utan tvekan. Gynnar Aftonbladet men tänk vilken panik som skulle uppstå om facebook kraschade. Bäst att vara odefinerad ett tag till lills folk vant sig vid tanken. =)