fredag, januari 04, 2008

Blyger?

Jag finner mig fortfarande uppe i det blå efter nyårsafton och efter kvällen med Mr knäskak. Jag kommer på mig själv med att dagdrömma och småle för mig själv. Men detta är inte logiskt! Han är inte min typ. Han har ingen känsla för stil och klär sig som en förvuxen skolpojke. Han är smådryg och osmickrande självgod och hans lägenhet ser ut som om det är hans mamma som möblerat den, vilket inte skulle förvåna mig det minsta om det så faktiskt är fallet.

Men ändå sitter jag här och längtar, utan att göra något alls åt det. Jag förstår inte riktigt vad det är med mig. Var det sexet som förtrollade mig. Hur rätt hans händer kändes på min kropp? Hans tunga mellan mina ben. Men nej det kan inte vara det, inte enbart det. Jag kan skilja mellan attraktion och förälskelse, eller kan jag det?

Rödluvan ringer och vi går igenom festen, vad som hände detaljer så som vi alltid gör. Jag frågar henne om Mr knäskak. Om även hon såg något intresse från hans sida. Hon säger att hon tyckte att han dissade mig. Och jag känner mig förvirrad. Vem har rätt? Jag förstår ingenting. Den ena säger att han lös upp i min närvaro och den andra säger att han dissade mig

Något har han gjort med mig, men jag vet inte vad. Det går över, snart är jag mig själv igen. Bäst att hålla sig borta för vad det än är verkar mitt tillstånd nu inte speciellt hälsosamt. Och om det nu är så att han inte är intresserad så tänker jag verkligen inte ge honom nöjet att dissa mig.

Den självgoda jäveln!
Varför kan han inte bara höra av sig och befria mig från min förvirring?

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Hmmmm....tänker.... jo.... stanna kvar på det goa molnet ett tag Du! Njut av minnet från Nyårsnatten... såna minnen som vad som hände då är sååå goa minnen.

Sen får vi se vem som tar nästa steg.
Jag väntar tålmodigt och nyfiket ;-))

Självklart får Du dela första platsen den med mig! Vi stöttar varandra där på toppen när det blåser hårda vindar i ämnet Män, oavsett vad det gäller angående Männen.

Take Care från Turtlan

Anonym sa...

Ja, han verkar onekligen underlig.
Jag håller med Turtlan, njut av de goa minnet från nyårsnatten.

Supergirl sa...

jag bevarar minnet, men nu har jag tagit steget och det blir inget mer. Det känns okej för mig. Allt behöver inte vara för evig ibland kan en natt räcka.

Tyvärr blir det med andra ord ingen fortsättning med Mr knäskak