torsdag, januari 24, 2008

Ocensurerat

Jag undrar om killar skulle gå till sängs med oss tjejer om de visste hur detaljerat och ohämnat vi diskuterar deras prestationer i sängen med våra väninnor.

Vi diskuterar och analysera storlek, uthållighet, teknik, kroppsbyggnad och betygsätter oralt utförande etc. Vi kanske borde skämmas men nää..
Det vore ju väldigt egoistiskt att undanhålla sådan information för sina singelvänner.

Undrar om killar gör samma sak? Hon suger som en gud men låg bara där som en dö fisk typ...

Tur att man själv är en sexgud så man inte har något att oroa sig för i så fall =)

4 kommentarer:

.perpotator sa...

japp, det gör vi!
kan inte annat än hålla med om det sista.

Supergirl sa...

Perpotator: Det var väl det jag misstänkte =)

jag tror för övrigt alla som läser min blogg är sexgudar, det är mina talanger som smittar av sig, så välkommen hit =)

.perpotator sa...

japp, jag ser mig som något av en stålman på det området. det , och att låten du citerar är döbra.
bra blogg. synd att du inte är singel längre ;)

Supergirl sa...

Jaså det säger du och jag Supergirl. Förstå den kombination ;)

Visst är låten bra, tillräckligt bra för att jag ska döpa min blogg efter den. Underbart att du har bra musiksmak och är en gud i sängen. Kan ju inte bli så mkt bättre. Jag är nog singel på måndag igen =)

Tack så otroligt mkt för att du gillar min blogg!