måndag, januari 28, 2008

Jäklar i gatan, här händer det grejer!!!

Nu är det riktig röra i Superlandet, värre än värsta såpan.

Igår var jag ute med tjejerna, ordentligt överförfriskade hela bunten. Den 6 år yngre valpen som jag träffade på julfest i dec var het på gröten och ringde säkert en 10 gånger under kvällen. Vi har varit ute några gånger men han har inte imponerat speciellt på mig. Inte helt säker på om han ens varit intresserad av mig på det sättet och det känns inte som något jag vill utgå ifrån heller. Jag kanske borde fått en ledtråd av att han stod utanför stället vi varit på och väntade på att jag skulle festa klart, men nä min hjärna var inställd på att vi enkom var vänner.
Mötte upp honom och frågan är ju vad gör man kl 3 på natten en lördag? Vi gick till Mc Donalds. Han köpte en hamburgare till mig men när jag försökte få i mig den vände det sig i magen på mig och jag sprang ut och hyperventilerade i ett gatuhörn- väldigt stabilt! Men han var snabbt efter redo att hålla undan håret ifall något skulle kastas upp, vilket jag tack och lov klarade mig ifrån. Det är ju lite lustigt att jag när jag umgås med en så mkt yngre kille beter mig som en barnunge.

Fullt fokuserad och full av längtan efter att komma hem och krypa ner i min säng tyckte jag att det vore en bra idé att han skulle följa mig hem och se till att jag inte somnade på nattbussen. Vilket jag också helt ärligt och sa till honom " så få inte för dig något, jag ska hem och sova!"
Överhuvudtaget var jag väldigt charmig mot honom. Kläckte på bussen ur mig "jag mår illa av att titta på dig" Med det menade jag att jag mår illa om jag inte tittar på vägen och inte att han gjorde mig illamående. Den sociala förmågan kanske påverkas lite av alkohol?

När vi väl kom hem satte vi oss och drack te, satt och pratade länge, länge. Gick och la oss i sängen och fortsatte prata och skratta. Han fick mig att skratta!!
Läste högt för varandra och hade jätte mysigt! Timmarna gick och tillslut kysstes vi. Jag klargjorde tydligt att mer än så här blir det inte varpå han svarade okej. Utan att fråga varför eller börja tjata eller senare börja försöka rycka av mig kläderna. Jag var djupt imponerad och fast det kan tyckas som en liten sak så kan det vara just en sån sak som gör att man bli intresserad. Tillslut somnade vi, i varandras armar. Och när vi vaknade kändes det så bra att han låg bredvid mig. Så bra att jag klamrade mig fast som en igel på honom när han försökte stiga upp. Det här med att spela cool och lagom ointresserad var något jag tydligen inte hade en tanke på.

Efter en lång stund och mycket hångel senare följer jag honom till tåget hand i hand (på mitt initiativ) Han pussar mig hej då (på hans initiativ) Han har tidigare sagt att jag är en typiskt förhållande tjej och inte ens vågat säga ordet trekant när det i något samtal kom upp. Vi har pratat om var vi står efter en natt och jag har klargjort att något enbart sex förhållande är inget jag är ute efter. Efter fyra månader med Mr snygg har vi fortfarande inte haft den diskussionen.

Så resten av dagen som spenderades med favorit singel kompisen ägnades åt att analysera vad som händer härnäst. Känner mig helt vilsen och lite osäker på hur jag ska bete mig. Mitt intresse och nyfikenhet har han väckt iaf. En kille som får mig att skratta och har samma typ av humor som mig är inget man springer på speciellt ofta. Jag fruktar dock att jag kan ha skrämt iväg honom.

Mitt fokus ändrades dock under kvällen när ett sms dök upp från P!! Ni kommer säkert inte ihåg P men han var killen vars barn jag ville födda och jag vill inte ens ha barn. Vi dejtade i April-maj 2006 ( se gamla bloggen)tills han utan förvarning dumpade mig. Vi ska äta middag i helgen! Jag har väntat och längtat efter det i 18 månader. Jag känner mig spyfärdig av nervositet.

Så det är stor förvirring och röra i Superlandet nu och någonstans i bakgrunden finns Mr snygg. Jag är ute på så hal is men försöker hålla balansen så att det inte blir pannkaka av allt och ingen blir sårad. Herre gud hjälp mig någon, jag har ingen aning om vad jag håller på med och absolut ingen kontroll över vad som sker!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är grejen värsta grymma tjejen!
Det blir nog bra ska du se. Som du själv säger, en dag i taget.

Kram!
//Glädjeflickan;)

Supergirl sa...

Underbara du!! Tack så mkt! Om allt skulle krascha så har vi iaf varandra!=)

Anonym sa...

Oj! Ditt liv har verkligen lagt in en högre växel nu =)
Spännande!!

Turtlan sa...

Men oj oj här händer det mer än mycket!
Det är så härligt att läsa Din blogg för Dina äventyr är en skön kontrast när livet hoppar för mig. Å som Du säkert läst så hoppar det ännu mera på vissa andra bloggar. T o m så man blir tårögd hur illa en del blivit bemötta av s k män!

Ja Du SG...vad ska hända härnäst? Nu kan man ju undra vem som Du är "inte singel" med *L*
Män som får en att skratta står högt i kurs!

Turtlan

Supergirl sa...

Ni ser hur förvirrad jag är glömde svara på era kommentarer, förlåt.

Latja: Japp, det snurrar på för fullt. Lite väl mkt tycker jag nig.

Turtelgirl: Jag förstår att du syftar på Liza. Ja det var verkligen jätte tråkigt. Hoppas det löser sig snart för henne och hittar någon som är värd henne.

När det gäller mig så vet jag inte vem jag inte är singel med =)
Män man kan ha roligt med är bästa sorten. Men just nu är jag så ofukuserad att jag inte kan göra mkt åt det.