onsdag, augusti 01, 2007

Välja och vraka

Jag skulle ha träffat Mr Snygg ikväll men han fick förhinder i sista stund så jag träffade Mr 48 istället. Ibland kanske det verkligen är så att killar är som bussar, missar en så kommer det en ny =)

Det var faktiskt riktigt trevligt kändes inte alls som att det var sju månader sen vi sågs, det kunde lika gärna ha varit förra veckan. Jag fick en faktiskt helt acceptabel förklaring till varför han hade sagt att alla tjejer blev kära och efterhängsna och de som fanns att reda ut redes ut. Jag håller på att bli så vuxen när jag nu för tiden inte har några som helst problem med att tala om ämnen som är lite obehagliga. Det lustiga är att när man väl tar upp saker man blivit sårad av så finns det oftast en logisk förklaring till det som inte alls är spec sårande.
Hur som helst vi drack vårt vin och avhandlade den senaste tiden, och jag hade trevligt. Det var ingen dejt, det hade nog kunnat utvecklas till det om jag ville men jag tycker vi kör ett försök som vänner och ser vad som händer. Det är gott när man kan bli vänner med fd dejter, de flesta är ju trots allt bra killar.

Vi har iaf lovat varandra att det inte ska gå 6 månader till nästa gång vi ses =)

3 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Jösses, hur många singelkillar känner du? Själv känner jag knappt några singeltjejer!

...undrar om det är min hjälm som skrämmer dem...?


DMH/Samuel

Supergirl sa...

Din hjälm? skrämma tjejer? Den är ju super sexig =)

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: kram på dig!


DMH/Samuel