måndag, augusti 13, 2007

Det har kommit till min kännedom...

... att Mr Snyggs intresse av mig, är av det slaget att han vill dejta mig igen. Jag erkänner att jag kanske har haft min misstankar om det ett tag nu men jag har inte velat dra några förhastade slutsatser. Det kunde mycket väl faktiskt vara så att han bara ville att vi skulle vara vänner. Hur divigt hade det inte varit att då klargöra mitt icke intresse? Så det kan mycket väl vara så att jag kanske i min rädsla att ta något för givet blundade för det som nu smärtsamt uppenbarade sig under kvällen. Hans intresse av mig är inte på det vänskapliga planet. Vi har länge pratat om att ses fast det inte riktigt passat. Ikväll pratade vi dock på telefon och ja, han släppte bomben.

Frågan är nu hur jag ska göra, för om man dumpar en person två gånger på livstid så sabbar man nog upp min kärlekskarma totalt för resten av sitt liv. Slutsats jag måste alltså få honom att dumpa mig och där har jag ju mina knep som jag kan ta till men då måst jag faktiskt umgås med människan. Med tanke på att jag kände för att slå något hårt i huvudet efter 10 min i telefon med honom så kommer det inte bli en barnlek. Men vad gör man inte för sin kärlekskarma och om inte annat så kan jag genomföra lite intressanta experiment och skriva om i bloggen. Kom gärna med förslag.

Nu ska jag smsa honom och säga att jag vill födda hans barn =)

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: ja, DEN lär nog funka!


DMH/Samuel

Supergirl sa...

Självklar funkar det, ett väl beprövat knep =)