onsdag, augusti 15, 2007

Här kommer solen

Alla jag tycker om mår bra.
Syster har fått nytt jobb och är glad.
Bror är förlovad och glad han med.
Ingen av mina vänner verkar ha några allvarligare problem de verkar glada och tillfreds varenda en av dem.
Liza och Mr Big håller på och bli sambos och Sundis är nykär.
Lycklig kärlek gör mig glad.

Själv känner jag mig också lite kär, kär i..
alla leende människor
underbara, vackra Stockholm
kulturfestivalen
de varma sommar kvällarna

Just nu känns allt väldigt bra och enkelt och jag är väldigt tillfreds med min tillvaro

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Jag hänger på dig för jag känner så jag också om mångt och mycket just nu. Bunkrar positiva tankar och energi så jag har till novembermörkret.

Å här öser regnet ner men vad gör det! Inte ett dyft!

Det Mörka Hotet sa...

Du ser: sprit gör verkligen (en positiv) skillnad i livet!


DMH/Samuel ...hick!

Anonym sa...

Skönt att höra!

Positivitet lyfter upp och ger energi.

Vacker natur är läkande för min själ. (gäller väl för de flesta människor skulle jag tro)

Supergirl sa...

Turtelgirl: Härligt att höra att det är super med dig =) Jag behöver dock mer sol för att klara mig igenom vintern, men det kanske inte är kört än?

Samuel: Sprit? Lever faktiskt nykterist liv sen några veckor tbx. Kanseke därför jag mår bra? haha

Hossan: Jo, det är härligt med vacker natur. Finns säker de som inte gillar de oxå. Fast jag är som du =)