tisdag, augusti 21, 2007

Less

Jag blir så trött.
Vad är det för fel på folk?!
Är det bara jag, eller är hela världen befolkad av ryggradslös, konflikträdda egoistiska, mesproppar?
Vore uppmuntrande att träffa någon som inte passar in på ovanstående beskrivning, bara som bevis för att jag har fel.
Jag har tappat tron på mänskligheten. Ledsen men det finns inget hopp för mig.

Ska sälja allt jag har och äger och bosätta mig hos munkarna i Tibet där jag kan fördriva tiden med meditation och tystnad, och nej jag kommer inte blogga därifrån eller vara tillgänglig på annat sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men kära nån! Vad är det som har hänt nu?

Ledsen att säga det men jag tror inte att du platsar riktigt bland munkarna... ;)

Från en ryggradslös, konflikträdd, mespropp som inte är helt egoistisk, bara ibland.

Kram från Skåneland

Supergirl sa...

Massa skit bara, men det ordnar sig säkert. Frustrerande att bli sviken av folk i ens omgivning bara.

Du är super go Hossan och stämmer inte alls in på ovan beskrivning.

Kram tbx!