måndag, augusti 27, 2007

Flyttstädning

När jag har mycket att tänka på eller jag tycker det är lite för rörigt brukar jag isolera mig från omvärlden lite. Igår blev det isolering. Hyrde en film och åt glass och hade det lugnt och skönt.

Idag skulle jag hjälpa en kompis att packa och flyttstäda. Det är minimalt med action och nästan som att vara isolerad tänkte jag när jag glad i hågen åker hem till min vän. Jag hade fel! Jag var inte alls beredd på bomben min vän skulle släppa. Shit vad förvånad jag blev! Vi har ändå känt varandra i flera år, men det har aldrig hänt något mellan oss.

Nu är jag mer förvirrad än på länge. Han är en bra kille, snäll, omtänksam etc. Men jag har ju bara tänkt på honom som vän. Jag måste vara den mest blinda tjejen i universum. Jag fattar ju aldrig när någon är intresserad. Blir lika förvånad varje gång. Suck! Fast jag är verkligen smickrad, riktigt smickrad tom.

Men det var ju verkligen det jag behövde, mer röra i huvudet.
Jag står inte ut längre. Munkarna i Tibet here I come... =)

Inga kommentarer: