söndag, september 30, 2007

Helg med överaskningar

Det började redan på lördag morgon när Mr snygg över med en stor kasse mat och fixade frukost åt mig. Gillades väldigt mycket! Han slog inte ens på tvn och jag fick behålla mina trosor den här gången =)

På kvällen var det dags för utgång. I kön till stället träffar jag på en barndomskompis som jag lekt med som liten. Har inte pratat med henne på säkert 20 år. Ett mycket kärt återseende!Tiden i kön bara flög iväg, tyvärr tappade jag bort henne när det var dags att gå hem. Men vi kanske springer på varandra igen om 20 år =)

Inne på stället såg jag skitstövelns flickvän ( vad jag tror iaf) Det här börjar bli läskigt. Jag vågade inte ens titta på henne och hjärtat slog hårt i bröstkorgen. Önskade jag kunde få svar på om hon verkligen var den jag trodde. Förbannade mig över att jag raderat skitstövelns nr. Han hade kunnat ge mig beked om hur det låg till. Jag har aldrig velat att någon ska hångla med någon så mkt men de gångerna jag såg henne stod bara med sina tjejvänner. Om hon nu är Skitstövlens flickvän så kan jag förstå henne. Han känner folk överallt och hans svartsjuka är inte att leka med.

Kvällen fortsatte med överaskningar. Det var länge sedan jag hade så många pojkar efter mig. Vid något tillfälle blev det tom komiskt när jag hade ett gäng pojkar som följde varje steg jag jag tog. Jag måste ha haft en bra hårdag =) Men det som förvånade mig var att jag kände mig "bunden" till Mr Snygg och därför inte gav någon av dem någon större uppmärksamhet. Jag har en tendens att var lite överdrivet monogam. Men jag känner verkligen ingenting för Mr snygg men det verkade mina principer inte bry sig det minsta om. Mr S smsade ivrigt hela kvällen. Han var oxå ute, och tyckte vi skulle sova ihop. Senare på kvällen slutade han höra av sig. Jag antar att han hittade någon annan att sova hos för jag har inte hört ett pip på hela dagen.

När det dansats klart och lampan tändes, var det dags för lite nattamat. En av tjejerna drog med sig ett killgäng och gick förre . När vi andra kom fram och slog oss ner med dem. Tyckte jag att killen som satt mitt emot mig var väldigt bekant. Men lyckades inte placera honom, inte förrän jag fick hans namn. Det var nattbuss killen! Helvetes skit, vad är oddsen? Jag bad en stilla bön om att han inte skulle känna igen mig Om han kände igen mig så låtsades han iaf inte om det. Jag ursäktade mig och skyndade där ifrån. Jag hade stora problem att bli av med honom sist och jag hade ingen lust att dra igång den karusellen igen. Jag tror dock jag har klarat mig eftersom han inte hört av sig.

Många överraskningar blev det. En del trevligare än andra.

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Verkar som du hade en trevlig afton trots att du råkade träffa på nattbusskillen!


DMH/Samuel

Supergirl sa...

Ja det var en riktigt trevlig kväll, trots nattbusskillen.