måndag, september 24, 2007

Troslös

Jag har varit singel i ca 2,5 år med kortare avbrott. Under den tiden har jag råkat ut för de mest skumma killar. Jag har historier att berätta som skulle kunna fylla en ny tusen och en natt. Väldigt få saker förvånar mig, det mesta har jag redan varit med om.

Jag har dock det stora nöjet att berätta att jag faktiskt träffat någon som förvånar och chockar mig. Platsen som konstigaste kille har fått en ny innehavare. Vinnare är Mr Supersnygg.

Vad har han gjort för att kvalificera sig till denna ärofyllda plats, undrar ni nu. Det kan jag berätta.
Han har stulit mina trosor.
Mina använda trosor!

Vad han ska ha dem till vill jag verkligen inte veta.

Det blir under inga som helst omständigheter bio i veckan. Inte ens om han skulle parkera sig utanför min ytterdörr och skrika kärleksförklaringar genom brevlådan, den typen av knäppskalle har jag också kvar- underbart!

Men varför skulle han vilja ses igen?
Han har ju mina trosor nu som han kan sniffa på medan han runkar av sig själv. Till ljudet av min skiva och till åsyn av de tiotal bilder han envisades med att ta på mig när vi sågs.
Han har nog med material för att bygga ett litet altare om han skulle vilja.

Nu håller jag mig nog borta från män resten av livet. Det är uppenbarligen inte ett av mina starkaste områden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men jösses! Läskig typ! Du gör helt rätt som inte låter honom komma i närheten av dig igen!

Det Mörka Hotet sa...

Men, Supergirl: det är inga riktiga män/gentlemän du träffar - det är weirdos och det har knappast med könstillhöriget att göra!

Nej, jag säger som Chaos: "läskig typ" och du bör absolut totalrätt att aldrig ha med honom att göra - sno andras underkläder...creepy!


DMH/Samuel

Suntui sa...

Har varit med om män som triggar igång på det mesta, men det här tar fan priset! Jag trodde trosfetischister av detta slag var urban legends.

This is why I don´t do men anymore.

Supergirl sa...

Chaos: Det kanske inte är så farligt egentligen. Jag kanske överreagerad?

Samuel: antingen är det alla män jag träffar det är fel på eller så är det mig. En miljon (ok, kanske inte riktigt så många) kan inte ha fel.

Suntui: Jag trodde det var snuskgubbar som höll på med sånt, typ sånt man ser på film. Men nej då det finns i verkligheten =/

Det Mörka Hotet sa...

Vilka är det som inte kan ha fel?

De killpolare jag har är alla trevliga män som tar hand om sina kvinnor och familjer - givetvis finns det lika många bra män som dåliga.


DMH/Samuel

Supergirl sa...

alla män jag träffar kan inte ha fel.

Självklart finns de bra män, men jag är inte deras stil =) De är den dåliga sorten som gillar mig

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar