onsdag, september 12, 2007

Åtrå

Jag har kommit på mig själv med att tänka drömskt om Mr knäskak ( där ser man vad som blev hans nick) flera gånger under dagen. Händelsen igår var så extremt sexig. Varje gång jag tänker på det kan jag inte låta bli att le lite generat. Hans biceps så välformade och starka. Att han fått dem genom att spela trummor och inte genom att pressa på ett gym gör dem extremt mycket sexigare.
Alla borde med jämna mellan rum bli upptryckta mot en väg och upphånglade. Det gör underverk på humöret =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt! Måste testa det någon gång. *s*

Supergirl sa...

Det tycker jag absolut att du ska =)

Anonym sa...

Nästan, men bara nästan att jag blir lite avundsjuk.
Skojar bara!

Go känsla! Den är du värd!!!!

Turtlan sa...

Åååå säger jag också om knäskakskänslan! Ljuvligt värre!
Har några såna jag med numera ..... :-))) ... även om det inte hände på en t-bana station så är de minst lika goa upplevda i min lya här Sola stan!

Supergirl sa...

Hossan: Inte så mkt att bli avundsjuk på, det var bara lite hångel =)

Turtelgirl: Knäskakarkänslan är underbar.
Roligt att du har gott om dem, och det är nog att föredra att ha dem hemma ån på en tågstation =)