måndag, december 01, 2008

Idioter är vi alla ibland.

Jag har syndat.
Gått emot mina principer.
Men jag har längtat lite för mkt.
Igår försökte jag bota min längtan genom att höra av mig till hans vän.
Typ nästan samma, eller hur jag nu i glöggdimman tänkte.
Vännen berättade att Mr Dryg stod bredvid, vilket gjorde mig oerhört svartsjuk.
Kan du sniffa lite på honom från mig och skicka över lite av den sexiga skånska dialekten till mig, ville jag skriva.
Jag gick och la mig istället.

Idag när jag vaknade fann jag till min olycka att mitt dryg-behov fortfarande var otillfredställt
Så idag hörde jag av mig.
Idiot jag!
"Jag känner mig snäll idag, så om du vill kan jag möta upp dig för en fika."
Han svarade:
"Jobbar, ängeln min! Men jag misstänker att du bara är ute efter att ge mig ett kokstryk ändå"
Jag glömde vem jag hade att göra med. Klart han jobbar!
Fast hade jag träffat honom, så hade det varit katastrof i min avgiftningsprocess.
Man skulle kunna säga att jag hade änglavakt.
Här ska inte fikas nåt.
Fast han kallade mig för sin igen. Och jag blir skitförbannad på mig själv för att jag blir glad över det.
Idiot han!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Relapse. Inte bra. Men ju längre tiden går så...

Anonym sa...

Finns det inget 12-stegsprogram du kan gå med i babe? :)

Medelklassman sa...

Av alla jordens olika karlar, måste du hänga efter den där? Finns det verkligen inga alternativ?

Supergirl sa...

åttiotre: Det kanske är ett nödvändigt ont i tillfriskningsprocessen?
Jag stod emot ganska länge ändå.

Caesar på jobbet: Hm jag vet inte. Det borde iaf finnas. Man kanske kan tillämpa AAs? ==

30+: Men du är ju gift ju, så det är väl inget bättre alternativ? ;)

Anonym sa...

Va jobigt att få ett sådant återfall nu.
Men hur tänkte du när du försökte bota dig via hans vän?
Eller var det glöggen som talade till dig då?! ;-)

/Nova

Anonym sa...

Någoting måste du göra iaf... Det här är fan inte sunt.

Anonym sa...

Precis som Nova undrar jag hur du tänkte när du skulle använda hans vän...

Anonym sa...

Änglavakt är bra å ha ibland.

Anonym sa...

Jag är med Caesar

Supergirl sa...

Nova: Jag tänkte väl att det är bättre att jag messar hans vän än honom mitt i natten en lördag. Eftersom han är en igel på telefonen så kommer han messa mig tills jag stupar ungefär så tänkte jag. Logiken är nog inte klockren. =)

Caesar: så farligt är det väl inte? Men jag är öppen för alla förslag.

Fredrik: se svaret jag skrev till nova.

Latja: verkligen bra.

åttitre: Se svaret jag skrev till Caesar.

Anonym sa...

Jo, faktiskt...

Supergirl sa...

Caesar: Jag tycker du är lite väl hård mot mig, faktiskt!
Jag bad om en fika och klamrade mig inte fast vid hans ben och bad honom befrukta mig. Det hade varit illa =)

Men jag ska bespara er mer inlägg om honom- Nöjd nu?

Anonym sa...

Du får självklart skriva hur mycket du vill om honom, det är inte det, utan snarare dig som jag är orolig för :)

Och nej, jag tycker inte jag är för hård mot dig. Den där mr Dryg är en tvättäkta psykopat utan normalt känsloregister.

Supergirl sa...

Caesar: Det är gulligt av dig att oroa dig för mig men det behövs faktiskt inte.

Jag tycker du är hård mot mig ändå. Du måste ha sett och läst värre grejer. =p

Anonym sa...

Helt ärligt, det här ligger definitivt på topp fem när det gäller förnekelse. Vi snackar inte riktigt Fritzls-fru-klass, men du är där och hugger.

Nu har ju jag bara läst vad du har skrivit, kanske har jag inte hela bilden, men det känns inte precis som om jag är ensam om min åsikt. Karln beter sig som ett praktsvin.

Supergirl sa...

Jag tycker faktiskt du är elak nu och nej, det är klart jag inte skrivit allt. Det är lite för komplicerat.
Och jag frågade bara om en FIKA inte att han skulle ta tbx mig.

Anonym sa...

Men ärligt Supergirl... jag tycker faktiskt oxå att han beter sig som ett svin. Sen så klamrar du dig fast genom att be om en fika. Vad skulle ha hänt om han sagt ja? Det bästa är total avhållsamhet från både han och hans vän. Det är iaf vad Dr Fredrik rekomenderar...

Supergirl sa...

Jag klamrar mig inte fast någonstans.
Och som jag skrev var det tur att han inte kunde.

Anonym sa...

Klart du inte kan säga upp kontakten med han, han är skåning Skåningar är det bästa

Supergirl sa...

Vanlige anonym: Skånska är så sjukt sexigt. Fast det ska vara skåningar i exil bosatt i stockholm.
Säger du rolig på äkta skånska så friar JAG =)

Anonym sa...

Låter som en bra ide vad är ditt nummer så ringer jag och säger det direkt ;)

Supergirl sa...

Vanlige anonym: Fresta mig inte ;)
Du kan ju ge mig ditt så ringer jag upp och kanske några andra bonus tjejer. Jackpott med andra ord =)

Anonym sa...

0704016292 ;)

Supergirl sa...

Vanlige anonym: hahaha du är inte klok! (på ett charmigt sätt) jag kommer tyvärr inte ringa, vilket stör mig lite. Men vill du nå mig så finns ju mailen ;)

Anonym sa...

Lägg in det i din telefonbok och någon lördagskväll efter ett par drinkar kanske du känner dig modig nog att ringa Den Vanliga Anonym ;) Jag ska försöka att inte bitas

Man får inte ut mycket av livet om man gå omkring och är klok

Supergirl sa...

Tala till dig själv =)

Skicka ett mail så lovar jag att ringa. Du har mitt ord.

Ingen biter en Supergirl, utan hennes tillåtelse förstås ;)