torsdag, december 11, 2008

En pojke mindre

Det är inte mitt fel.
Man får skylla sig själv om man ringer mig halv tre på natten en onsdag.
Jag är inte trevlig då.

Det kan å andra sidan vara fint att han ville att jag skulle dela hans glädje över det där priset han vunnit, men sen kalla mig tråkig för att jag inte ville ta taxi in till stan och fira. I dont know =)
Och det är väl därför jag ska hålla mig till äldre pojkar som förstår att jag inte överlever på 2hs sömn och som förstår att jag inte tycker det är en bra ide att gå direkt till jobbet efter att ha festat hela natten.

Jag är inte tråkig.
Jag är skitrolig....
och gammal

10 kommentarer:

Turtlan sa...

Förstår Dig!

Man är ingen ungdom längre *L*

Även som nykär 43 åring så föredrar man att få sova när det blir framåt sena kvällen istället för att....( men inte alla gånger)

Turtlan

Anonym sa...

Det räcker med att hålla igång på helgerna man behöver inte hålla igång 24/7 inte.

Fast synd bara att min inbyggda klocka inte funkar så för mig e det
bara att vara uppe på näterna och se glad ut. :P

/Nova

Uppåt, framåt sa...

Jag mä.
And damn proud of it.

=)

Anonym sa...

Samma här, getting to old for that shitt! :-)

Å jag är dödligt avundsjuk på Modesty profilbilden... :-P

Mr C sa...

Sova kan man göra när man blir gammal. Och det gör man.

Varför vara perfekt.. sa...

Förr kunde man vara ute och festa flera dagar i rad, och gå till jobbet... typ om man jobbade hela helgen, men inte längre. Nope, det går inte. fast man blir inte äldre än vad man gör sig. =) Men att någon säger att man är tråkig bara för att man inte vill gå ut och festa en vardagsnatt kl 3, då får la vi vara tråkiga då!
Håller med nova, helgerna räcker.

Anonym sa...

Fröjden med att studera och vara egenföretagare ;)

Anonym sa...

Jag var på julfest igår och jobbar idag ;)

Supergirl sa...

skitbråttom, svarar senare

Supergirl sa...

Turtelgirl: Det är väl helt enkelt inte svårare än så, ibland kan sova vara att föredra. Iaf om man ska upp och jobba dagen efter =)

Nova: Jo, helgerna räcker oftast mer än väl =)

Uppåt,framåt: Gammal betyder ju vis =)

Lattegirl: Tack, men layouten är inte klar. Kommer bli mkt finare =)
Men jag älskar just den här bilden.

Mr C: Välkommen hit!

Nja oftast, men det är ganska dåligt med sovandet oxå.

Varför vara perfekt: Jag minns dagarna när jag festade hela natten, gick hem och duschade och sen direkt till jobbet. Jag fattar inte.
Jag kanske skulle kunna festa till 3 en vardag utan större problem, men att bli väckt kl 3, lämna sängen för att festa nja.

Vanlige anonym: Det låter som en helt klar fördel. =)

Fick du mitt mail förresten?

Caesar: samma här! =P

Supergirl: fy fasen vad dålig du är, låter folk vänta på sina svar i flera dagar!