fredag, december 12, 2008

Dagen efter

Det är julbord, och kollegorna retar mig och kallar mig för helylle SG.
Jag och massa pojkar och jag är klok nog att veta att jag inte har en chans att hålla deras tempo på drickandet.
Smuttar på mitt glas, men mest vatten.
Så åker nubben fram.
Skål för SG!
En nubbe klarar jag nog, men en blir flera.

Och det är som min sexlust vaknar ur sin dvala med ett ordentligt skrik, Som om två månaders förträngd kåthet bara samlats och nu likt ett instängt monster måste ut. Jag kan inte ens sitta stil.
Och jag fumlar med mobilen, vem ska jag välja.
Mr 48 var länge sedan tänker jag och skickar ett mess:
Vill du ha sällskap?
Inom två sekunder får jag ett JA! Och inom en kvart kliver jag in genom dörren till hans lägenhet.
Vill du se om det är något bra på tv, frågar han.
Nej säger jag och sätter mig grensle över honom och drar av honom tröjan.
Efteråt ligger jag på hans arm.
Vi är båda tysta. Försöker desperat komma på något att säga men vill egentligen bara gå.
Jag tittar på klockradion bredvid sängen.
Hur länge ska jag vänta 5, 10 min?
Tillslut reser jag mig.
Måste gå nu, men det var trevligt, vi får göra om det snart igen, säger jag medan jag klär på mig.
Och jag låter kall fast det verkligen inte är med flit.
När han kramar mig hej då dunkar jag honom lite i ryggen med ena foten utanför dörren.

Inom en timme är jag tbx till kollegorna igen.
- Var har du varit?
- Jag hade ett ärende att ta hand om bara, svarar jag.
Och de ler åt mig som om de fattar.
- Du är så cool.


Jag är känslokall inte cool.
Och det här äcklet jag känner mot män just nu skrämmer mig.
Jag är rädd att jag ska såra någon.
Och det värsta är att jag inte tror jag skulle bry mig.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle nog inte ha läst det hära inläget just nu.
på jul fest nu och det var så länge sedan jag var med någon så jag mins inte när så nu blev jag lite slår orolig att det kommer att hända något dumt.

/Nova

Anonym sa...

Jag tror att det ende du kommer att såra är dig själv. Killarna du hänger med tackar ja till din fitta, inte din kärlek.

Ursäkta ordvalet. Men sakta ner, ta ett djupt andetag och kontakta dig själv.

Din vän som ändå blir jävligt förbannad. U know who.

Arnie sa...

Jag tror inte du sårar dig själv om du ligger med någon som du inte har känslor för. Sex sårar bara när man vill ha något mer, förutom sex o man inte får det. Då sårar det för då känner man sig utnyttjad. Men annars ser jag inget fel i det där. Hoppas resten av julfesten gick bra=)
Kram

E sa...

Så länge killarna tycker det är ok är det ju lugnt. Och så länge du tycker det är ok. Orolig kan man bli först när du eller de faktiskt bli sårade.

Anonym sa...

Du stillade ett behov punkt!
Ditt mansförakt kommer att gå över i sinom tid.
Ja, du kanske sårar några i din framfart, men sånt är livet!

Kram

Anonym sa...

Jag tycker mer sex åt folket! Är båda med på det - vad är problemet liksom? Just nu skulle en tjej gärna få komma hit och utnyttja mig en timme...

Anonym sa...

Ahh dessa härliga julbord som tar fram alla lusterna inom oss =)

Kan man inte ha julbord lite då och då året om??

Supergirl sa...

Nova: Haha, nå hur gick det?

Anonym: Jag har verkligen inte den blekaste, Gerda? Suntui?

Ursäkta min grovhet i mitt svar nu, men jag har inte någon kärlek att ge och ville bara ha kuk.

Arnie: Exakt! Jag vet bättre än att ligga med någon jag har obesvarade känslor för, tror jag iaf. Nu handlade bara om sex och resten av festen var mkt lyckad och trevlig.

Kram

E: välkommen hit!
Jag har svårt att tänka mig att han hade något emot det, han har iaf inte sagt något.
Jag hoppas ingen blir sårad. Det är lika illa att vara den som sårar som den som blir sårad.

Lattegirl:
Jag tror ocå att det kommer gå över. Jag hoppas det iaf. Jag avgudar ju för gudsskull män så det här känns ju inte riktigt likt mig själv.

Kram

Caesar: Är det så? Men då kan du ju maila mig ditt nr, så kanske jag kommer förbi dig nästa gång behovet tränger på. ;)

Latja: Haha ja fler julbord åt folket! fast med tanke på att jag alltid orsakar skandaler så nja kanske inte ändå =)

Anonym sa...

Jodå odjuret i mig vaknade och det med råge vilket kanske e förstårligt.
Men efter som jag inte kommer förbi den dära jäkla bariären som hindrar mig att umgås med främande folk så slutade det med att jag plågade mig själv med att gå ca en mil med benvärk och ryggvärk.

Tänk om allt var lika lätt som det är med datorer och mekanik.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: Sprit? =)

Anonym sa...

Tja jag var tankad men sprit hjälper mig inte jag blir bara ful men inte så mycket annat händer.

/Nova

Supergirl sa...

Nova: spela oblyg, seriöst så funkar det jättebra.