tisdag, december 23, 2008

Ännu en Jul

Sitter kvar på jobbet och jobbar det sista.

Ska snart iväg och handla de sista klapparna. Insåg det för någon dag sedan att jag bara förträngt det hela. Men mysa på stan med miljoner människor är alltid trevligt.

Norrlandspojken ville att jag skulle komma upp ikväll och fira jul med hans familj. Men nu blir det så att jag firar med några andra vänner som likt mig själv blivit övergivna av sina familjer av olika anledningar.
Båda alternativen lockar egentligen men jag pallar inte att sitta på ett tåg i x antal timmar igen.

Vet inte om jag hinner blogga mer ikväll så får passa på att önska er alla

En Riktigt God Jul

Har ni tur kanske tomten kommer på besök ;)
Julpussar till världens bästa sötaste bloggläsare



7 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu samma här, fastän jag VILL bli övergiven, orkar inte med släktbaluns.
Vi är några tappra (förtappade snarare) själar som går på krogen imorgon istället. :-)

God Jul

PS Och jag vill fortfarande veta vad du gjort som förtjänar ett eventuellt spöstraff.....DS

Hossan sa...

En riktigt God Jul till Dig med!

Det Mörka Hotet sa...

God Jul och KRAM på dig!!

Anonym sa...

Ha en riktigt God Jul och ni andra oxå för den delen.

/Nova

Anonym sa...

Ojoj, vad är det som händer med Mr Norrland? Hur kom han in i ditt liv? :)

Uppåt, framåt sa...

God jul, superbästa supergirl! <3

Supergirl sa...

Happy Cat: Hur var det på krogen? Var gick ni? Hoppas ni fick det trevligt.

Ang. spöstraffet så får ni reda på det strax innan jag lämnar landet, säkrast så ;)

Marie: Träffade honom på krogen. Ingen direkt spännande historia. Vanligt krogragg, men sen har det rullat på i en väldig fart.

Övriga: tack för julhälsningarna!