torsdag, december 04, 2008

Inte om han, men om hans vän.

Samtal med en vän:

- Nu messar han igen.
- vad skriver han?

- Han messar helt obetydliga saker, typ vad han har gjort, vad hans ska göra. inget viktigt alls.
Känns som han bara vill höra av sig.
- Ringer han oxå?

- Ja, minst en gång om dagen.

- Du har inte tänkt på att han kan vara intresserad?

- Nä, det är klart han inte är. Han är ju gift!

- Men SG, folk kan faktiskt bli intresserad av andra fast de är gifta.

- Nej, men det tror jag inte.

- Jag tycker då det låter som att han är väldigt intresserad.


Fan, fan, fan!
Den sista människan på jorden jag vill ska bli intresserad av mig är hans vän. Hans gifta vän!
Fuck det här förstör verkligen allt.

Någon som vill byta liv med mig?
Jag lever i en jävla såpa.

16 kommentarer:

brinna eller försvinna sa...

Kanske vi ska byta såpa med varandra, få lite nya perspektiv? =)

Kram!

Supergirl sa...

Brinna: Haha ja, kanske. Fast ditt liv verkar oxå ganska rörigt ;)

Hm men varför inte vi kör på det, styr upp varandras liv och byter tbx =)

Anonym sa...

Kanske dags att byta nummer hjärat? Eller varför inte en tur till din studentstad? ;)

Supergirl sa...

Fredrik: Ja det var faktiskt en riktigt bra idé!
Men jag har haft mitt nr sen min första mobil över tio år så det känns ju surt.

Lite semester är ju aldrig fel, ska jag tolka det där som en inbjudan? ;)

Anonym sa...

Höll på att säga förmycket nu... Vill man och letar på rätt ställen kanske man skulle kunna fixa vilka som kan ringa till en kanske... men vad vet jag? Har du kontakter så kanske det går att ordna?

Shit! kan det tolkas som en inbjudan? ;) Jag ska bara fråga min telefon först...

Anonym sa...

eh. tror inte du vill byta med mig. samma lika fast tvärtom.

Anonym sa...

Jag vill gärna byta med dig för jag är så trött på mitt liv just nu! :-)

I wanna be Supergirl for a day or three.....

:-D

Douglas sa...

Du får väl hinta honom på något sätt om att du inte vill dejta gifta män på ett sätt så han inte förstår att det är honom du menar ;=) ? Då kommer han inte ta det personligt men ändå fatta poängen.

Kram
/Douglas

Anonym sa...

Eller också bara säga rakt av att du inte är intresserad? kanske radikalt, vad vet jag... ;)

Livet kommer ordna upp sig babe. Snart ska du ju ut och resa bland annat. Det är väl trevligt?

Anonym sa...

Tack för bloggtipsen =)

Vad är det med alla upptagna män?
De borde hålla sig till sitt och inte messa ner det hos oskyldiga flickor!!

Anonym sa...

Vilken otur att det bara e gifta män och vi som läser din blogg som vet vilket bra tjej du e.

Lever inte alla i en dålig såpa?

/Nova

Hannah sa...

jag är med på ett byte, helt klart. fast bara om det innebär att jag blir cool också, som du är :)
apropå gifta män och deras flörtande - det finns guldkorn som inte tittar på en annan kvinna. jag vet, för jag har sett det själv. men dom allra flesta verkar vara okej med att kika runt lite. och så länge man bara tittar är det väl okej, men det är när det börjar bli lite väl påträngande det blir jobbigt. gifta män ska inte anse sig ha någon anledning att skicka en massa sms till andra flickor. faktiskt.

Medelklassman sa...

Weird people have weird friends.

Supergirl sa...

Fredrik: Det är klart det går att fixa, men jag håller på och blockar folk. Tycker det år ett omoget sätt att lösa problem eller jobbiga situationer.

Säg till när du frågat ;)

punaniii: du har förmodligen rätt =)

Lattegirl: Kör på, vi kan byta lagom till din semester med Mr kk ;)

Douglas: Hinta är bra, hinta gillar vi (även fast det sällan funkar)

Caesar: Jag skulle säga det rakt ut om jag hade belägg för det, nu var det bara en tanke som slog mig. Det kan ju vara så att han bara tycker jag är trevlig oxå.

Jo resan ska bli väldigt trevlig. Sju veckor kvar =)


latja: Hoppas du hittade något du gillade.

Ja, fy på dem! De sabbar ju ens tro på kärleken när de håller på så där.

Nova: vad söt du är =)

Hannah: Haha jo jag är ju jätte cool ;) Jag tycker du verkar rätt cool du med, faktiskt!

Det finns de som är monogama. Jag hoppas det är en sån jag träffar tillslut, för det är inte bra med den andra typen de göder min bittra sida.

30+: Förmodligen mkt sant, även om en del av mina vänner är riktiga original oxå.. hm =)

Tre stycken sa...

Vem vill inte vara en supertjej?

*nynnar på Orup*

Supergirl sa...

tre stycken: Vi kör ett byte, vilken dag som helst ;)

Vilken låt tänker du på?