torsdag, oktober 04, 2007

Botten nåd

Jag har nått botten.
När jag blir dissad av en IQ befriad, bimbo som sniffar trosor. Då är det fan riktigt, riktigt illa.
Visst vi hade nästan inget gemensamt och planen var hela tiden att han skulle dumpa mig, men ändå!

Vad är det för fel på mig! Jag vill verkligen veta vad det är i min personlighet som gör att det är omöjligt att bli kär i mig! Inte ens en desperat loser vill ha mig, då har man verkligen nått botten.

Det värsta är att osäkra källor hävdar att det är så att han träffat någon ny.
Säger han att han träffat sitt livs kärlek så lägger jag mig framför tåget!

6 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Inte ens världens drömkille är värd att du dör för den - inte ens om han ogillar att sniffa underbyxor!

Jag tror helt enkelt att du har lätt för att ta till dig och älska någon. Det är en egenskap som är fin och som alltför få har men samtidigt kan du gå på en del nitar på vägen.
Men på den vägen så lär du hitta DIN kille och förbli då hellre "naiv" i kärlek och tro gott om människan än en bitter person som tror illa om alla - då är risken överhängande att du inte kommer ut på den där vägen igen. Kram!


DMH/Samuel

Turtlan sa...

Tjena Supertjejen!

Jag är mer än kass sen en tid tillbaka med att skriva några rader efter Dina både härliga och gripande inlägg! Men jag läser och tittar in ofta!!!

Man kanske måste nå botten innan det vänder....? Jag hade en djupdykning, en mycket rejäl sådan för några år sedan men tro det heller ej...det vänder! Visst dyker det upp i skallen att det kan vända fort igen till bottenhållet men jag njuter så länge jag slipper botten!

Men jag hoppas och tror att Du skriver raderna med ettt litet leende också.....eller!

Chiao & Take Care!

Anonym sa...

Du är go du!
Vi vet ju att det här med att gå med på att "dejta" Mr Snygg var enda sättet för dig att bli av med honom på riktigt.
Men det känns ändå aldrig bra när någon (som man inte ens själv ville ha) väljer någon annan.
Ibland undrar jag hur vi tänker... :-)
Jag gillar din blogg och den person som träder fram i dina inlägg. Du får inte lägga dig framför något tåg och absolut inte för en sån looser som Mr Snygg!
Du borde ju korka upp en flaska vin och ropa YES, jag lyckades i mitt uppdrag och säga "Mr Right Here I come!" ;-)
Det finns en hel del "Mr Right NOW" innan Mr Right dyker upp har jag förstått.
I mitt liv finns det varken Mr Right eller ens en Mr Right now (fniss)
Ha det gott!
Kram från Hossan

Supergirl sa...

Samuel: Jag lovar jag har inga planer på att livet av mig =)

Jo, jag har väl ganska lätt för att tycka om folk och vara lite väl förlåtande. Jag pendlar mellan att vara naiv och bitter. Inte så bitter som det ibland låter här egentligen. Jag tror bara inte att det finns någon för mig, men det är helt ok.

Turtelgirl: Ja, det var länge sedan du så något, trodde du nästan övergivit mig =)

Jag är och minglar lite väl ofta på botten, börjar nästan kännas hemma =)
Jag ska bli bättre på att skriva lite roligare inlägg

Hossan: Du har så rätt, att dejta honom var en del av en större plan, att bli av med honom. Det är mest mitt ego som tagit stryk, om inte ens en idiot vill ha en...

Många grodor blir det men prinsen väntar jag fortfarande på...

Tycker om dig också! Du skriver alltid så sött och uppmuntrande till mig.
Snart åker jag till Malmö, kanske en fika då?

Kram

Anonym sa...

Ja, det hade verkligen varit kul att träffas. Vag händer i Malmö?

Supergirl sa...

ja, vad kommer inte hända =) Liten weekend semester med återträffar, festande och shopande hoppas jag. Blir nog en tur över till Köpenhamn också.