onsdag, oktober 10, 2007

Arbete pågår

Det råder lugn och harmoni i Superlandet. Den extra energi det ger använder jag för tillfället till att riva ner och flytta om varje möbel i vardagsrummet. Det börjar lite smått se ut som ett hem igen, men mycket arbete återstår. Jag har fått för mig att det ska bli en väggmålning och känner jag mig själv rätt kommer jag inte ge upp för än jag gett det hela ett seriöst försök. så om jag skulle försvinna härifrån ett tag och ni undrar var jag håller hus, så står jag förmodligen och kladdar på min vägg.
Med tanken på bilden jag lutar åt att välja och bristen på tid är jag förmodligen klar till våren =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo. Spännande med väggmålning. Den får du ta kort på när du är färdig så man får se den. :)

Det Mörka Hotet sa...

Kanske bättre att du för stunden kladdar på väggen än på en man...ha, ha, ha: kram och trevlig helg på dig!


DMH/Samuel

catnap sa...

Hallå!!
Nej!
Du får inte vara borta ända till våren ju!
Kom tillbaka!

Supergirl sa...

Sundis: Jo, jag funderar på det men, jag vill ju vara så anonym så möjligt. Får maila en bild till dig när jag är klar, om du är nyfiken

Samuel: Definitivt bättre att kladda på en vägg =) Jag tror dessutom jag är tillfälligt diskvalificerad från kladdade på män med tanke på föregående inlägg.

Catnap: haha ska du säga, du är ju borta allt för ofta =)
Nej, jag kommer inte hålla mig borta så länge men någon kväll framöver kanske jag blir distraherad med annat.