torsdag, juni 05, 2008

samtal med supporten

- Nu är jag faktiskt väldigt trött på det här. Jag behöver faktiskt ha tillgång till internet, för att göra extremt viktiga saker. (försöker låta extremt viktig)
och jag har startat om datorn säkert 20 gånger (hallå jag kan faktiskt lite om datorer)

- Okej, då ska vi se. Om du går in där och där så ser du en liten ruta.
- mmm
- är den iklickad?
- Nej, det verkar inte så.
- Klicka i den.
- okej
- funkar det nu?
- ja. (med skam i rösten.)

Så pga en lite ruta som inte var iklickad har jag inte haft tillgång till internet hemma sen i söndags.
åhh vad störande det är att vara jag ibland!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hur blev den o-iklickad???
Det är SÅNT som jag tycker är irriterande, att inställningar ändrar sig utan användarens (vare sig hon heter Supergirl eller Hossan) medverkan! STORT mysterium :-D
Bra att du är tillbaka i cybervärlden

Ha en riktigt skön nationaldag!

Anonym sa...

Det händer så lätt! Hämtade min nya bärbara förra veckan. Det första jag gjorde var att lämna den till en vän som fixade till den. Många svordomar sparade där, perfekt!

Anonym sa...

Datorer kan va ett riktigt helvete när de inte fungerar. Bra att du är tebax =)

Supergirl sa...

Hossan: Inte den blekaste, jag vet ju bättre än att leka med inställningar.

Hoppas du har en underbart skön helg!

Full circle: Välkommen hit!
Jag förstår dig till fullo. Jag brukar oxå ta hjälp av vänner för att fixa sånt.

Latja: Skönt att vara tbx! =)
Livet stannar ju nästan upp utan dator så de måste ju bara funka