lördag, juni 07, 2008

Naken asexuell man i soffan

I natt ringde Mr snygg, och frågade om han fick komma över och sova hos mig. Några minuter senare stiger en ordentligt överförfriskad Mr snygg in genom dörren. Han tar inte bara av sig skorna när han kommer in genom dörren utan låter alla kläder falla till golvet. Så traskar en spritsprångande naken välhängd man omkring i min lägenhet och tjattrar på om vad han har gjort under kvällen och hur mkt det suger att vara singel. Att han kommit hem efter en utekväll och känt att han inte alls ville sova själv. Jag sitter i soffan och tittar på honom med enorm spänning, vad ska hända nu? Vi dricker lite te och sen hänger vi lakan för alla fönster och jag bäddar åt honom i soffan. Han lägger sig, jag stoppar om honom och ger honom en lätt puss på pannan och inom några sekunder har han somnat. Ångesten verkar vara borta för ett tag iaf.

Själv har jag betydligt svårare att somna, att som utsvulen på sex singeltjej fått stirra på en naken karl som vandrar runt i lägenheten och nu sover några meter bort hjälper inte alls. Jag behöver ligga och jag behöver göra det nu!

Jag vet att det fanns en bra anledning till att jag bestämde mig för att leva i celibat ett tag, men nu kommer jag inte alls ihåg vad den var så jag tror jag skiter i celibatlivet nu.

4 kommentarer:

chaos sa...

Stackare! Celibat är helt klart överreklamerat! Jag har levt i ofrivilligt celibat länge nu, och det är inget man önskar sin värsta ovän ens... jo, föresten, det kanske man gör... ;)

Anonym sa...

Tjänster och gentjänster.
Du låter honom komma dit och sova och han ger dig sex =)

Anonym sa...

Vad är det för fel på männen i ditt liv?
Här lever man i ofrivillig celibat och män går hem till dig och klär av sig utan att antyda på sex?

Supergirl sa...

Chaos: Inte så synd om mig, det har varit självvalt ju. Ibland behöver man vara själv och det var ett tag sen nu för mig. Men ofrivilligt celibat är hemskt, håller helt med.

Latja: Haha ja kanmske, eller så drogar jag bara honom och sätter på honom medan han sover =) Nä men seriöst så är jag inte intresserad av att ha sex med honom men jag är inte gjord av sten.

Vanliga anonym: Jag frågar mig den frågan väldigt ofta ska du veta =)
Jag tror det är mig det är fel på för finns det någonstans i historien någon som hört talas om något liknande, seriöst alltså???

och om man ska leva i celibat så är det mkt lättare om man inte har en naken man i soffan =)