onsdag, juni 11, 2008

Bra dag

Idag blev jag och Poppojken vänner på riktigt igen. Vi har ätit lunch några gånger men jag har fortfarande stört mig lite på utblivandet av festen. Det har inte varit samma sak, man känner att det är något som stör i relationen. Idag pratade vi ut vilket ledde till många oroliga blickar på från de andra gästerna på restaurangen vi var på. Det gapades och skrek för att sedan övergå till skratt. Nu är det bra igen, ibland måste man få älta lite för att kunna gå vidare.

Mr Snygg sover hemma ikväll. Igår kom han hit och erkände att han inte mådde riktigt bra. Han ville dock inte prata om vad det är som trycker honom men det känns ändå som ett stort steg att han erkänner att han inte är okej. Jag fortsätter att öppna mitt hem och kanske en dag att han faktiskt känner att han kan lita på mig tillräckligt för att berätta. Att ha "sambo" är ganska ordentligt krävande men ändå trevligt men framför allt är det en katastrof för mitt kärleksliv. Mr knäskak körde hem mig igår och det kändes som att jag hade läge till en het natt men med Mr snygg på soffan var det bara att låtsas som ingenting. Förmodligen lika bra men snart har jag nog glömt hur man hånglar..
Det kändes dock bra när jag imorse fick ett uppskattande sms från Mr snygg där han förklarade sin tacksamhet för att jag ställer upp honom och vänner kommer alltid gå förre sex.

Dagen har avslutat med att Sverige vann över Grekland. Synd att klaga på något då!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Kan du inte säga att han får sova med dig i sängen men att ni inte behöver ha sex? Så kan ni ligga och kuddviska. Det är ju hur mysigt som helst!

Anonym sa...

Hoppas du snart får chansen att bjuda hem Mr knäskak igen
och till livet mitt i livet måste jag bara säga: Vilket underbart uttryck.. kuddviska!! Hahaha

Turtlan sa...

Kuddviska *L*
Instämmer, härligt ord!
Lånar det ordet!

SG: Föreslå att han kan få sova i sängen så kan Ni testa att kuddviska :-))

Anonym sa...

Fins inget bättre än att kuddviska efter en lång och stressig dag.

Tror någon har hittat ett bra ord för det dära :D

/Nova

Supergirl sa...

Livet mitt i livet: Han känns inte direkt som typen som man kuddviskar med. Och han kan inte sova i min säng för att jag, enligt honom vilket självklart är lögn snarkar och pratar i sömnen.

Latja: Jo kanske, men knäskaket är för knepig för mig och jag orkar verkligen inte med killar även om det bara handlar om hångel eller sex.
Fast nu vill jag ifs ligga. =)

Turtelgirl: Mm kanske en dag, men som sagt ovan tror inte riktigt det är hans grej.

Nova:Svar nej. Kuddviska är grymt mysigt.

Grymt bra ord.

Jag vill verkligen poängtera att jag inte har det minsta intresse av att ligga med Mr snygg! Jag skulle bli sjukt förvånad om jag skulle tycka att det kändes okej. Det kommer helt enkelt inte hända, bara för att vara lite extra tydlig.