tisdag, juni 24, 2008

En Superflickas vardag

När Mr snygg tillbringar kvällarna och nätterna här så begränsas min tid framför datorn något oerhört som ni förstår. Just nu har jag ca 10 min på mig innan han kommer då vi ikväll umgåtts med vänner på var sitt håll.

Så det är väl så det ser ut, mitt liv. Jobb, sociala aktiviteter och sen sammanfattning av dagen med Mr snygg över en kopp thé. Jag klagar inte men lite egentid hade varit nice men jag har kanske redan på tok för inrutat singelliv har jag insett nu när jag delar vardagen med någon annan så jag får se det som övning for the real thing.

Mitt seriöste förhållande sen jag blev singel för tre år sedan har jag med någon jag inte ens är tillsammans med. Man måste ju älska ironin.

6 kommentarer:

Turtlan sa...

Men vad menar han, eller vad menar Ni kanske?

Är det så att Ni båda går och.... men ingen vågar ta första steget?

Men visst, platoniska förhållanden kan vara väl så bra. Jag har ju haft ett sånt under flera år med Resevännen... fast det är ju lite annat läge där förståss....

Ha det så gott från Sola stan!

Anonym sa...

SG, jag hoppas verkligen att han betalar halva hyran!!
Ger han dig inte sex ska han åtminstone betala för sig.

Anonym sa...

Har för mig att du sa att han inte måde allt för bra och det var därför han sov hos dig.
Och om det e så borde han inte må bätre av att sova tillsamans med dig även om det inte händer något annat?

Jag vet iallafall att jag sover mer än mina sedvanliga tre timar dom enstaka gångerna jag får sova i närheten av någon.

/Nova

Anonym sa...

haha.. ja vad ska man säga, se det som övning för the real thing! absolut! jag har själv varit singel i över 2 år och mitt singelliv är väldigt inrutat, jag tror att man bli väldigt bra på det efter ett tag.

Anonym sa...

Jag blir alldeles förvirrad av er relation....å då kan jag tänka mig hur du känner!
Han ångrar att han släppte dig och tycker om dig för mycket??

Ni är ju som gjorda för varandra, vem ska vakna upp först? :)

Lycka till!

Kram

Supergirl sa...

Turtel: Vi menar nog inget speciellt mer än att vi trivs tillsammans och jag är övertygad om att det finns mer än vänskapskänslor från nåt håll.

Latja: Haha nej inte en krona faktiskt. Men det spelar ingen större roll faktiskt, men snart får han börja handla hem mat iaf.

Nova: Jag sover oxå bättre när jag sover ihop med någon iaf efter ett par gånger. Men vi är ju bara vänner och det skulle nog bli lite väl intimt om vi sov i samma säng.

sitc: Jo, det är ju så, man blir ju inte direkt bra på att kompromissa om hur man vill ha det. Så det är bra att få lite övning =)

Lattegirl: Du är inte ensam, det är verkligen ingen som förstår =)

Jag tycker inte alls vi är som gjorda för varandra. Han är proisrael bla och då går det faktiskt inte =)