söndag, juni 29, 2008

Nej till Sex?

Ikväll sa jag nej till sex. Nu är väl det ganska långt ifrån unikt men skillnaden är att jag är grymt sugen på den här pojken.

Han tyckte jag skulle följa med honom hem.
Jag tyckte han skulle följa med mig hem.
Vi åkte hem själva på var sitt håll.

På bussen hem satt jag och sniffade på killen bredvid mig och kastade lustfyllda blicka på de där korthåriga muskulösa varelserna som verkar finnas runt omkring mig. Jag måste verkligen se till att ligga nu, det här funkar inte längre. Jag har en mkt något vagt minne av att jag hade ett ganska bra nätverk med villiga pojkar en gång i tiden, vad hände med dem?

I kön på 7/11 frågade en mkt överförfriskad man om jag inte ville knulla.
Jag beundrade nästan hans mod att gå så där rakt på sak. Den bundran la sig dock när han spydde i sin hand.
Jag vet att jag på tok för kräsen, men jag ska nog jobba på det.

Nu ska jag lägga mig i sängen och komma på vad som kändes så extremt jobbigt med att vakna upp i en på tok för ung pojkes armar istället för här hemma.
Jag hatar verkligen killar som inte bara gör som man säger och ska spela svåra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det käns, det var ca 9-11 månader sedan jag hade något.

Och med tanken på vad jag gör nu så
måste jag vara extremt prat sjuk.

Har för för fan inte sovet på 50 timmar nästan precis och 12 utav dom så har man kört bil upp och ner från gtb.

Ja jag kom precis hem och jag kan inte fata varför jag säter mig och skriver.

/Nova

Anonym sa...

jag dör.... haha, du ska vara nöjd att han hann spy i sin hand innan ni kom längre än så ;) jag behöver också ligga.. trodde jag skulle få det ikväll, men tydligen var det någon töntig EM final. Vem fan bryr sig om tyskland eller spanien vinner?? kram från bitterfittan nummer ett..

Supergirl sa...

Nova: Det var ju inte riktigt lika länge sen för mig. Det låter jobbigt att gå så länge utan sex. Jag hoppas du får lite närhet iaf, annars går man nog sönder. Mina kåtslag är alltid som värst när jag druckit, och när detta inlägg skrevs var jag inte helt nykter.

Du får ta hand om dig,inte slita ut dig så där.

SINTC: Haha det finns inte en chans i världen att han skulle få mer än en äcklad grimars av mig =)
Vad har du för pojkar omkring dig som föredrar sport framför sex, det är ju skandal! =) Kanske bättre lycka ikväll?

Anonym sa...

Hehe nä jag e oftast själv.
Jag har somsakt fölorat alla som stod mig riktigt nära och dom väner jag har kvar har inte alltid tid.

Men det var ju för en god sak iallfall jag sliter på mig sådära.
Försöker ju iallfall ändra på min situation så att jag kommer ur min kris.

Och när jag skrev det dära inläget så¨var jag speedad på allt för mycket energi dryck.
Kanske skall läsa varnings texten nästa gång :-)

PS. Jag tar igen mig idag istället tog ledigt från jobbet.

/Nova

Anonym sa...

Var nog 9 månader sen sist håller på att få spader.

Förstår förövirgt inte hur männen kan välja en match med Spanien före sex

Supergirl sa...

Nova: Jag beundrar alla som försöker att ändra sin livssituation istället för att sitta hemma och grina. Du verkar vara en sådan människa. Jag vet att du har haft det tufft, men saker och ting kommer att bli bättre.

Det är bra att du tar hand om dig!
Kram

Vanlig anonym: 9 månader! Jag hade oxå fått spader. Varför ligger ni inte människor =)

Nu vet jag inte vad det är för kön på dig, men är du kille så visar det ju på insikt när du anser att sex är viktigare än fotboll =)