lördag, juni 28, 2008

It´s all coming back to me

Mr Snygg har tömt min hemliga gömställe där jag har godis, det finns bara några äckliga hårda saker kvar. Han har ätit upp allt mitt bröd, druckit upp min mjölk och jag hatar att börja dagen med att gå ner och handla. Jag vill ha frukost nu!

Det är så här det är att vara sambo, folk är ju dumma i huvudet som faktiskt längtar efter det här. Har jag köpt mjölk ska det finnas mjölk i kylen.

Och så fäller han inte ner toasitsen heller och hans kläder ligger lite här och var.

5 kommentarer:

PinnKakan sa...

och inte ens lite sex för besväret?? näe du. jag skulle inte ställa upp på det där arrangemanget längre än ett par dagar. högst!

Supergirl sa...

Nej inget sex!
Det finns ju trevliga sidor oxå, men jag vill faktiskt ha frukost när jag vaknar.

Han är bortrest över helgen och det ska faktiskt bli riktigt skönt, fast jag kommer nog sakna honom ordentligt på söndag.

Anonym sa...

Om man e sambo så skall man väl dela på dom vardagliga syslorna.

Det skulle jag ta som en självklarhet.

/Nova

Anonym sa...

Ja, jag tycker det är hemskt tråkigt och irriterande att det är tomt i kylen när man blir hungrig - det händer jämt här hos mig och ändå har jag ingen "sambo".

Kan det beror på att jag glömmer/struntar i att handla hem?!

Ha det gott!

Supergirl sa...

Nova: vi är ju inte riktiga sambos. Han bara är hos mig väldigt ofta, men självklart hjälper han till med de diverse grejer här hemma. Det är mest att det är lite ovant att dela sin vardag.

Hossan: En del saker ser jag alltid till att ha hemma tex mjölk. Annars är jag värdelös på att ha färskvaror hemma, eftersom de alltid hinner mögla innan jag äter upp det.