fredag, september 25, 2009

Ints slut

Har så lätt för att noja, minst motgång och jag planerar ett liv utan honom.För i min fantasi hade han så klart blivit blixtförälskad, och tillbringat dagarna, kvällarna och nätterna hos henne.
Så när han skriver till mig på Msn är jag säker på att det är det han ska berätta men han bara:
-Sorry babe, den här veckan har varit jättebusy.
Och sen är allt som vanligt

Och han tycker jag är sexig och fin där jag sitter med min nyinköpta webcam i soffan mitt i natten. sen föreslår jag att vi ska åka bort tillsammans, och han verkar inte tycka det är en helt dum idé.

Inte slut än...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tankarna skenar iväg lite för snabbt ibland. Men har man blivit bränd en gång så är det svårt att inte låta bli att tro det värsta.

En resa vore toppen om ni kom iväg på =)

Supergirl sa...

K: Jag tror inte det blir någon resa på ett tag men ibland räcker det att drömma tillsammans