onsdag, november 28, 2007

Tydlighet

Om man skickar ett sms, mail eller dylikt utan att skriva under med kram, fast man brukar och det finns gott om utrymme för att göra det. Då borde det väl vara glasklart att det är något som man stör sig på. Kanske inte jätte arg men mer lite irriterad fast det känns småsint att ta upp det men tillräckligt störande för att inte släppa det. När man är ungefär exakt så irriterad då tycker jag det är ett tydligt tecken. Okej det kanske är väldigt "tjejigt" beteende, men jag är tjej, så det så.
Jag tycker iaf att jag är väldigt tydlig =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen mycket tjejig :-/
Och jag tycket att bara tjejer tänker det är så tydlig :-/ Personligen kan jag aldrig förstå sådana dolda antydningar :)

Supergirl sa...

jo, jag vet. Jag driver lite med mig själv =)