torsdag, november 22, 2007

En dag inte lik andra

Äntligen en stund för mig själv tänker jag och slår på datorn och loggar in på MSN. Tankarna mal om Mr snygg. Han har precis gått. Måste hem och fixa, glömde träningskläderna säger han och pussar mig på kinden och går.
Om jag slutar träffa honom, kommer jag vara ensam för alltid tänker jag. I konversationsfönstrena som popar upp när jag går online hoppas jag att någon ska ge mig ett svar. Men jag ids inte att fråga för jag vet vad svaret kommer bli. Så jag pratar om väder och vind, om jobb och om allt annat än det som mal i mitt huvud.

Mr 48 loggar in och hälsar på mig och jag blir glad av att prata med honom för det var länge sedan vi hördes. Jag säger att jag saknat honom. Han säger att om det är sant så ska han ringa en taxi och komma över på en gång och sen loggar han ut innan jag hunnit svara. Det är olikt honom att bara logga ut så där utan att säga hej då tänker jag och sen återgår jag till mitt. Till tankarna som mal och innehållslösa konversationer.

En stund senare ringer på dörren, och jag undrar vem som kommer över så sent en måndagskväll utan att ringa först. Det är Mr 48! Jag öppnar.
Vad gör du här, undrar jag förvånat. Du sa att du hade saknat mig säger han. Ja, men jag tänkte typ att vi skulle ta en fika eller nåt snart. Du behöver inte komma på studs, säger jag men jag kan inte låta bli att le åt hans spontanitet. Jag släpper in honom, och vi sätter oss i soffan med varsin kopp te. Kom hit säger han och klappar på sitt knä. Jag lägger huvudet i hans knä och han drar fingrarna genom mitt hår och jag spinner av välbehag. Lite osäkert böjer han sig över mig och kysser mig. jag besvarar hans kyss. Hungrigt passionerat kysser vi varandra. Kläderna åker av, inte tillräckligt fort. underbart härligt passionerat sex som får sängen att flytta sig och svetten att rinna. Vi får inte nog av varandra. Någonstans i mitt inre passerar bilden av Mr snygg, men den stannar inte länge. Senare, utmattade kryper vi tätt intill varandra. På samma ställe, på samma sätt som jag och Mr snygg legat bara några timmar tidigare. Jag har inte lovat någon någonting tänker jag men det jag gjort är fel, jag vet det inners inne så vet jag men jag är ändå skrämmande likgiltig inför mitt handlande. Så jag kryper närmare Mr 48 och somnar och jag vet att det inte finns någon återvändo nu. Hur ska jag kunna se Mr snygg i ögonen igen och det råder åter igen balans i superlandet.
Jag är ensam igen.
Jag måste bara berätta det för honom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan!
Vilken överraskning, men det var dig väl unnat, eller hur!? ;-)
Lite problematiskt med Mr Snygg, men det löser sig (säger jag lättvindigt och svettas inom mig)
Ska med spänning följa fortsättningen.
Minns inte om jag läst om Mr 48 tidigare...?

Anonym sa...

Ojoj..

Fast du vet ju att hossan har rätt i att det löser sig men nog fan kan det bli lite jobbigt.

Kram på dig

Lily sa...

Jobbigt, men vilket härligt spontant besök! Det är väl precis vad man vill ha en måndagkväll utan att man egentligen vet om det.

Supergirl sa...

Hossan: Det löser sig alltid.
Mr 48 är han jag hade en kort fling med i dec förra året men som tog kontakt med mig i sommras igen och vi har umgåtts lite sen dess. Väldigt kort beskrivning men det täcker väl det viktigaste. Ingen som jag kommer dejta igen kanske jag ska säga oxå.

Catnap: Jo det löser sig, det var mer oväntat eftersom det känns extremt olikt mig. Har alltid sett mig som super monogam

Lily: Jag hade ju redan fått ett besök den kvällen men visst, det var absolut trevligt.