torsdag, november 15, 2007

Hej och hej då

Hemma igen. Underbart skönt med semester. Den var så extremt välbehövd. Jag tog mig tom över landets gränser den här gången, ända till köpenhamn. Det går sakta men säkert söderut för mig. Jag har umgåtts med lite vänner som jag inte sett på år. Träffade bla en av mina närmare killkompisar som jag träffade när jag bodde utomlands och umgicks dygnet runt med men som jag inte sett på två år. Det kändes som att det var igår vi sågs. Han är så fin och genomsnäll. Vi var ute tillsammans och så fort en kille kom för nära mig gav han dem en blick som fick dem att fly fältet. Ett vandrande preventivmedel skulle man kunna säga =)

Nu är jag hemma och packar om väskan för imorgon i gryningen bär det av på spa med jobbet. Jag vet inte riktigt hur bekväm jag är med det faktum att vandra omkring i morgonrock med mina kollegor i två dygn men, men... Jag är nog mer pryd än vad man kan tro.

Medan jag var bortrest fick jag ett sms från Mr snygg. han skrev att han längtade efter mig =) men det lär dröja några dagar till innan vi ses. Minns knappt hur han ser ut. Ska man behöva flytta ihop för att överhuvudtaget ses, och ändå bor han bara 10 minuter härifrån. Nästa vecka blir det mer tid.

På återseende!

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Ja det är detta med att ses fast man bor så nära....( och när det är barnvecka.) Känner igen det problemet! Jag får boka in en lunch till veckan känner jag redan nu för att lindra "längtar efter symtomen".

Har Du månne fallit för Mr Snygg? är det något riktigt på gång?

Muuusigt!

Turtlan

Supergirl sa...

Det är den här ständiga tidspressen, men det funkar om man kompromissar lite. Ingen av oss har ju som tur är barn bara fullbokade kalendrar =)

Inte fallit än, men än är det inte försent, eller?