onsdag, november 07, 2007

Äkta skönhet


Jag är kär!!
Jag sitter bänkad i soffan på tisdagar kl 22 och tittar på en ganska värdelös serie bara för att se skymtar av honom. Det suger till i magen där jag sitter i hopkrupen bitandes på naglarna rädd för att blinka och riskera att missa en sekund av honom på min näthinna.
Han är det vackraste jag sett i hela mitt liv utan tvekan. Brad Pitt, Johnny Deep och alla ni andra ni har ingenting att komma med bredvid Jason Lewis. Skrattgroparna, kindbenen, underbart! Jag vill födda hans barn eller iaf tapetsera min lägenhet med bilder på honom.




Och för er nyfikna kan jag berätta att Mr Snygg är väldigt lik detta fysiska underverk och att vår paus är över. Jag behöver lite skönhet att titta och klämma på i höst mörkret =)

3 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha: härligt jobbat, då är din ökenvandring över och vi kan se fram mot några härliga hångel-blogginlägg framledes!


DMH/Samuel

Anonym sa...

Då blir det din tur att be om paus när Herr Jason dyker upp vid din dörr.... ;-) Ha ha ha

Förresten så vad det ingen långvarig paus det där :-)

Supergirl sa...

Samuel: När hångel inträffar lovar jag att ge en så detaljerad beskrivning att ni rodnar..hm eller inte =)

Hossan: Herr Janson är nr ett på min tillåtet lista no mather what =)

Nej det blev ingen lång paus. Känns som vi kör på flera små än en riktig =)