torsdag, november 08, 2007

Okysst

Jag kan inte åka bort utan att säga till. Så jag åker bort ett tag nu så ni behöver inte vara oroliga, jag har inte dött eller nåt är bara på semester.


I går var jag tvungen att jobba över istället för att gå på het date med Mr snygg och när jag jobbat klart hamnade jag på en after work med killen från rökrummet och några andra pojkar. Det blev mkt dricka, för mkt, som det alltid blir när man går ut med pojkar.
Kramade om toaletten ett tag när jag kom hem. Jag vill nog ändå räkna mig själv som fortfarande okysst för hångel med toaletter räknas inte, eller?

Men nu semester!!
Trevlig Helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en skön semester!

Nä toan räknas inte - hi hi hi

Turtlan sa...

Go semester på Dig! Jag kommer till Huvudstaden i helgen så hålla ställningarna där åt Dig när Du drar på resa!

Tjingeling!

Det Mörka Hotet sa...

Ha det så himla bra på semestern - och se även till att bli kysst på semestern (två flugor i en smäll är aldrig fel)!


DMH/Samuel

Anonym sa...

Hoppas du har en härlig semester.
Ser fram emot att höra vad du haft för dig. Kraaam

Anonym sa...

Hej vännen!

Fick ditt mail och svarade men det kom i retur med kommentaren att servern inte kunde hitta superflickan78@spray.se - märkligt?! Jag svarade ju på ditt mail och om du lyckades skicka till mig borde väl jag kunna skicka till dig....

Hoppas allt är väl och att resan hem gick bra!

Supergirl sa...

Hossan: Tack!

Ok om toan inte räknas så är jag fortfarande okysst =P

Turtelgirl: Vilken tur för Stockholm att du kom hit och höll ställningarna, slapp jag oroa mig =) Hoppas du hade det gott!

Samuel: Underbart jätte skönt och välbehövd med semester, men jag kunde ju inte hångla där. Mr Snygg var ju kvar här hemma =)

Sundis: Tack Gumman!

Hossan: Det är något konstigt med mailen. Har inte kunnat skicka mail från min sprayadress, inte heller läsa mailen. Vet inte vad det är för knas. Hoppas de fixar det snart.