torsdag, juli 10, 2008

Stora bröst

Till mina medsystrar som längtar efter större bröst. Kan jag bara säga ni vet inte vad ni önskar er! Idag har jag provat minst 30 kläningar, och igår lika många. För att sammafatta det hela kan jag säga att jag hatar mina bröst för att inget passar. Allt sitter för tajt alternativt trillar dem helt enkel ut!
Lägg till att jag är febrig och genom förkyld så förstår ni att jag inte är på toppenhumör.

Som det ser ut nu kommer jag att gå till bröllopet på lördag i mysbyxor och t-shirt.

Ps. Jag hatar inte bara min kropp just nu, jag hatar min bror för att han inte fortsätter leva i synd.Ds.

8 kommentarer:

Maalin sa...

Jag vet hur det är, även om jag inte har JÄTTEtuttar, men fan vad jag hatar dom ibland. När ingenting sitter som det ska.. Usch!

Varför vara perfekt.. sa...

Jag har juh fått MINDRE bröst efter min pulverdiet... och det är inte lätt det heller..att hitta en bh som passar......

kram på dej

Anonym sa...

Det e nog första gången jag hör någon klaga på för stora bröst!
Normalt så klaga alla på för små och vill ha silikon in opererade.
Själv gillar jag inte när folk försöker ändra på sit utsende men det e jag det.

Men lycka till med sökandet och ha det så trevligt i helgen.

Anonym sa...

Jag vet precis hur det är!
Hittar man nåt som passar så står klänningen rakt ut och man ser höggravid ut istället... :-(

Lycka till!

Anonym sa...

ylva gillar sina...utan operationer!

Supergirl sa...

maalin: Jag tror inte man behöver ha jättetuttar för att ha problem med att hitta något som sitter bra över brösten. Det är inte oss det är fel på de är modellerna som de syr kläder efter!

Linda: Jag kan tänka mig att det är samma problem om man har mindre bröst oxå, fast du slipper iaf att allt ser vulgärt ut på dig.

Nova: Det beror nog på vad för bröststorlek tjejer du träffar har. Men klagar på våra bröst gör vi nog alla =)

Lattegirl: Exakt så, fy fan!

Ylva: Grattis!

Anonym sa...

Nåå. Vad har ni för bh-storlek ? Och var är bilderna :)

Supergirl sa...

Farbror blå: Haha du skulle må då, va?! =p