tisdag, juli 15, 2008

Längtan

Våra lår snuddar vid varandra. Det är legitimt, det är trångt i baksätet i bilen. Men det ger mig ändå en viss tillfredsställelse. Vi tittar på varandra och ler åt något bara vi två uppfattat. Vi fortsätter hemåt och som vanligt längtar jag efter att säga hej då för att det ger mig en anledning att krama om honom. Ingen förstår vad det är med honom som jag tycker är så åtråvärt och sexigt. Jag gillar det. Det är som att jag ser något ingen annan ser. Men jag kan inte låta bli att drömma om hans händer på min kropp.
Det var sju månader sen nu. Jag kan inte säga att jag tror att det kommer hända igen så jag nöjer mig med våra hälsningskramar och mina fantasier om honom ibland. Vad annars har jag för val, än att nöja mig. Jag får inget mer.
Vi säger hej då. Han kramar mig. Hårt. Länge. Jag kramar tbx. Hårt och länge. Trycker min kropp diskret mot hans. Någonstans övergår den vad som är en vänskaplig kram. Det är en hårfin gräns, men jag tror bestämt den är passerad. Vi släpper taget om varan. Han greppar taget om mina händer. Tittar mig i ögonen. Vi ses snart.
Vilda hästar skulle inte kunna hindra mig tänker jag.
- Det gör vi säkert säger jag.
Vi släpper varandras händer och går åt var sitt håll. Varför kan han inte bara hångla upp mig. Är det ointresse eller bara blyghet. Vad det är för mig råder det iaf ingen tvekan om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just den där känslan att nudda någon man är intresserad av är som om en varm våg rinner över en =)

.perpotator sa...

kasta dig över honom nästa gång istället :)

Supergirl sa...

Latja: Jag skulle kanske inte sträcka mig så långt och säga att jag är intresserad, men däremot extremt tänd på =) Men effekten blir väl densamma vid beröring. Ikväll ska jag träffa honom igen =)

Perpotator: Men hjärtat, jag är faktiskt på tok för blyg. Attans vilken fegis jag är, men jag ska försöka