onsdag, juli 16, 2008

Ett liv tbx

Nu äntligen känns det som jag är tbx. De senaste veckorna har varit tokstressiga, och jag tror jag kan räkna minuterna jag fått ro om mig själv på mina fingrar. Men nu är alla stora projekt avklarade.
- Syster mår okej.
- Pappa hemma från sjukhuset
- Bror gift
- Mr snygg har flickvän (eller typ 2,5 flickvänner)

Det känns gott. Jag är herre över mig själv igen och över mitt hem.

Nu kanske jag ska hitta en ny pojke till mig själv, för jag behöver verkligen hångla. En älskare hade varit lagom tror jag. Eller kanske en pojkvän över sommaren. En sommarkatt som .perpotator skulle sagt.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Ja! Sommarkatt is the shit! Jag hade sommarkatt 2006 och det var riktigt, riktigt bra men välj någon du inte kan bli kär i. För min del är det idiotsäkert med män över 40 - kan inte bli kär i dem. Min katt var 45 (men sjukt snygg), dubbelt så gammal som jag var då. Funkade toppen!

Anonym sa...

eller så hånglar vi upp varann;)
eftersom det verkar vara ont om pojkar för tillfället/M

Anonym sa...

haha, sommarkatt =)
Men i vilket fall så är det verkligen hög tid för dig att få njuta av ditt liv nu.
Killar över 40 som livet mitt i livet skriver vore ju toppen. Skit bara att jag inte ens faller tillräckligt för att ha sex =/

Anonym sa...

Vi pojkar fins kvar där ute i överflöd, vi gömer oss bra.

Fast jag kanske inte skulle gå så långt att säga att jag e en pojk längre snarare en gubbe ;-)

Anonym sa...

nova, vart gömmer du dig?

Anonym sa...

Någonstans melan stockholm och Nynäshamn, ute i skogen.
Nä jag skojar inte jag bor i skogen.

Anonym sa...

jag gillar skogen..och skogspojkar;)eventuellt.

Anonym sa...

Som nova säger vi pojkar finns där ute i överflöd, fast jag tycker nog inte att jag gömmer mig :(

Anonym sa...

åh en till...vart hittar man dig vanl. ano.?

Anonym sa...

Det låter som om du är på väg upp igen!

Skönt med positiva händelser!

Supergirl sa...

Livet mitt i livet: Jag kan nog inte ens hångla med män över 40 =( Jag gillar ju taniga pojkar.

M: Ja, varför inte. =)

Latja: Det är samma med mig. Det går bara inte.

Nova: Sluta göm er då?! Det blir väl ingen glad över =) Gubbe vet jag att du inte är =p

Vanliga anonym: Du gömmer dig visst ju. Du skriver kommentarer som anonym, det är att gömma sig =)

Anonym: Lämna mina pojkar ifred hahaha

Hossan: Jag är alltid uppe, typ =)
Men nu hoppas jag få mer tid, Även fast det ser mörkt ut på den fronten. =)

Anonym sa...

Hehe men jag rår inte för detfast det var ju inte helt sant det heller ;-)
Åjo och idag blev man gubbe +4 oxå :D

Supergirl sa...

Nova: Fyller du år idag?? Ett stort grattis i så fall. Hoppas du fick en underbar dag!!

Kram