onsdag, juli 30, 2008

Pirr!

Han höll ett långt kärlekstal till min degmage om hur vacker och härlig den var. Sen fick han mig att lova att aldrig träna bort den. Jag som avskyr min mage och drar in den så fort jag kommer ihåg fick nu någon som förtjust klappade på den. Den kroppsdel jag har mest komplex för.
När vi ligger där på filten och han drar upp min tröja och ser mina bridget jones trosor uppdragna till naveln och går igång som tusan på det börjar dock tvivla på att han är helt frisk i huvudet.
Men det är han nog.

Han tycker inte jag är söt, men snygg. Flera gånger mitt i en mening säger han det, och jag känner mig sedd. Det är trevligt, mkt trevligt.
Han är smart allmänbildad och jäkligt rap i käften.
Jag tror han är en keeper, Herr Dryg.
Jag tror faktiskt ev att det kan bli något.
Men han jobbar kvällar och helger och ja jag jobbar ju den övriga tiden så det kommer dröja innan vi ses igen, och jag tror faktiskt jag längtar redan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh härligt!! men mr knäskak då? /M

Anonym sa...

Det där lär bli komplicerat, men med de arbetstiderna hinner ni inte tröttna på varandra (tror jag)

Trevligt med män som uppskattar även de kroppsdelar man själv inte är lika förtjust i. Fick i alla fall mig att se på mig själv med andra ögon och tycka lite bättre om min kropp som den är.

Ha det gott!

Maalin sa...

Haha, åh, en riktigt keeper! Indeed!

Supergirl sa...

M: Jag och Knäskaket är inte på den nivån. Vi har bara sex en gång i halvåret. Det är hans som vill ha det så.

Hossan: Vi kanske inte tröttnar på varandra men risken finns ju att det bara rinner ut i sanden och inte blir något alls av det.

Det finns väl egentligen människor med en massa olika böjelser och tur är väl det =)

Maalin: Jag hoppas det är så, och att det är upp till mig att avgöra =)