måndag, juli 07, 2008

Ett ögonblick

Vi står och pratar. Han är ordentligt berusad. Han säger att han vill ha mig och jag skrattar lite generat utan att veta vad jag ska svara, så som man gör när någon säger så. Plötsligt greppar han tag i mina armar och böjer dem bakom min rygg och snurrar min kropp snabbt och enkelt. Så jag står med ansiktet mot honom. Han tar tag i mig och putar mig mot ett lite lutat träd, som gör att jag nästan tappar kontakten med marken. Han tittar mig rakt i ögonen. Fortfarande med ett fast grepp om mig. Jag borde bli rädd nu tänker jag, men jag blir det inte. Jag tittar honom rakt i ögonen. Så står vi där. Jag vet att han har makten. Hans händer på min kropp gör ont.

Om jag var singel hade jag knullat dig här och nu, säger han. sen släpper han taget och går därifrån.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men vem? /M

Maalin sa...

Det lät lite spännande..

Varför vara perfekt.. sa...

Ooops, sånt där är ju lite smickarande.... haha! (fast just nu hatar jag ordet "smickarande" fast på engelska då)

Citykillen sa...

HAHAHAHA. Det låter precis som en polare till mig!

Anonym sa...

Vem, vem, vem???
Nån på festivalen?

Supergirl sa...

M: Verkligen ingen speciell, bara någon jag hängde lite med på festivalen.

Maalin: Det var lite spännande men lite läskigt oxå.

Linda: Jo, kanske lite smickrande =)

CK: haha, det kanske det var oxå=)

Lattegirl: Ja det var någon som jag pratade lite med på festivalen, absolut inget mer än så.

Anonym sa...

Tycker det låter läskigt ändå.
Fins så många galningar där ute.

Anonym sa...

Oj!! Läskigt men spännande =)

Unknown sa...

All beröring är ju trots allt beröring.

Kittlande läbbigt.

Ärligt - jag hade tuppat av, av rädsla!

Anonym sa...

men jag dör!! vilken dramatik!

Anonym sa...

Haha Underbart låter som något jag skulle göra efter några drinkar

Supergirl sa...

Nova: Jo, poängen var ju att det var ganska läskigt, man ska nog vara lite försiktig.

Latja: Jepp, ibland går det hand i hand =)

Ligglös Singel: Ja och våldtäkt är ju oxå sex ;)

SITC: Nej gör inte det är du snäll =)
Vanliga anonyma: Då ska jag akta mig för dig =)